Housey Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hei... driver og bygger om bilen til en golf GTI 16v om dagen.. nå er jeg kommet til dette med pumpe opprinnelig sitter det Monopoint injection på bilen (jalla).. det jeg lurer på er: kan jeg bruke den originale 1.2bars pumpa som matepumpe til en 5-6bars GTI 16v pumpe? eller vil dette kræsje helt fullstendig? har du ikke peiling så ikke svar, vil ikke ha noen "tror, tror ikke" svar.. her skal man vite :) Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 seriøst? ingen? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 er bilen din har forgasser org så må du bytte pumpe. er det en k-jetronic org kan du bruke pumpa hvis den holder til de hk du skal ha i 16v motoren din. siden j ser du skal ha megaSquirt på den så skal du vel gjøre litt med den så da er saken å ha stor nok pumpe. har du begov for å kjøpe en ny pumpe uansett størlse vil j anbefale deg å kontakte krb trading. han har pumper som klarer endel til en grei pris. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 er bilen din har forgasser org så må du bytte pumpe. er det en k-jetronic org kan du bruke pumpa hvis den holder til de hk du skal ha i 16v motoren din. siden j ser du skal ha megaSquirt på den så skal du vel gjøre litt med den så da er saken å ha stor nok pumpe. har du begov for å kjøpe en ny pumpe uansett størlse vil j anbefale deg å kontakte krb trading. han har pumper som klarer endel til en grei pris. bilen min er pr.dags dato ikke forgasser.. har monopoint innsprut derfor jeg vil bruke opp igjen den gamle som matepumpe. og bruke en fra en 16v som trykkpumpe. om dette da er mulig selvsagt må ha minimum 3.5bar til dysene pumpa jeg har nå flower 1.2bar mot 16v'ns (K-jet) pumpe som skal flowe 4,7 til 5,4 bar kunne jo selvsagt bytta ut hele stasen, men da kommer jeg til det problemet med tankmåler osv igjen.. forskjellig der og.. eneste jeg veit jeg kunne brukt er en G60pumpe.. men er lang mellom de og dyre er dem.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.