Gå til innhold

2stk calibra turbo motorer(c20let)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

2 stk c20let calibra turbo motorer selges. 204hk

Den ene sitter det ny forsterka oljepumpe, ny regreim, ny vannpumpe, pakninger i hele motoren er oxo nytt.93mod Denne kan startes ved rask henvendelse, da den sitter i bilen ennå. turbo mangler wastegate. kr20 000.

km ca150 000

motor nr2: Er ikke starta, km stand: 124 000.93/34 skal være helt i orden. å start klar. Har kommet rett i fra tyskland. Kr23 000

Med begge motorene følger komplett ledningsnett osv. alt som skal til for att de skal startes følger med.

Har oxo mange andre motor deler til disse motorene.

tlf:95218839

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er interessert, men disse prisene er litt høye synes jeg. Normalt sett får en en C20LET + 6 trinnskassa (F28) til 20-25k komplett. og 23k for nr. 2 uten kassa er litt drøyt!

kontakt meg om du vurderer og senke prisen litt.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen c20let motorer til de prisene ennå. Jeg ga 23 for den ene motoren for 2mnd siden kjøpte den av han som driver jhs-motorsport siden. Har ikke rørt den siden da. derfor vil jeg ha det jeg ga for den. Ellers blir den stående. Trenger ikke å selge. Men prosjekter tar tid derfor tenkte jeg det var noen andre som kankje kunne trengt en av de imens.

Her er ett bilde av noe som skal på den ene mottoren jeg driver med nå...

post-934-13804851498886_thumb.jpg

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus Kvame du har kjøpt motoren av?

ser du skriver at det følger med alt en trenger for og starte motoren.. vil det si at f.eks. intercooler, rør, radiator, grenrøret (som turbo'en sitter på) og slikt følger med også? eller er det kun motor + turbo (vedsiden av) + ecu og ledninger?

må nemlig ha meg motor snart, c20xe'n min er helt på trynet for tiden, gidder ikke mer..

Vet du om det er coscast (cosworth produsert topp) eller opel produsert topp på dem?

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider