Gå til innhold

skinn-interiør

Ranger emnet

Jayz

Anbefalte innlegg

tror d blir bytta alt :) vurderer og bytte heile eksos anlegget....2 stusser på venstre sia, blir litt vanskelig og ha d slikt med den stylinga jeg tenkte på ;) vurderte og kjøpe meg radical styling

http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=80_85_86&products_id=2521&osCsid=cff0034ec36d142862c7df447c79336c

http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=80_85_86&products_id=2520

synes?

også skal jeg prøve og få ordna brock b1 felger tror dere d er mullig med 10x17 felger? =) stooore, dessto større jo bedre ;) m3 speil, innteriør (forhåpentligvis skinn), hvis jeg ikke får takk i skinn til en rimelig pris skal je lakkere interiøret...d som er mullig, ikke for mye heller da...sølv/chrom farge....hvis jeg har penger skal jeg lakkere den også...mørk lilla tror jeg, bruke plast trikset og få litt sølv (flekker) på panser/front....

angel eyes/lexus lykter...

har også meget lyst på turbo motor....c20let men virker som det er litt vanskelig og få takk i :(

men vi får se, satse på og ordne norges fetteste vectra 2000? hehe...får se hvor langt pengene rekker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ikke seriøst mene at brock b1 er finere enn de felga du allerede har?

Skinn finnes i to varianter (minst);

De som kom på turbo, med god sidestøtte,

og de som kom på den modellen som i england heter diplomat.

Ikke spesielt mye sidestøtte.

Sistnevnte går stadig vekk for rundt £150 på ebay.

Bare husk at baksetet fra en slik vil ikke passe på en 2000.

I allefall ikke sofan'n, mulig ryggen passer.

Men slikt går jo ann å fikse på et sett.

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider