Spriti Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Når det gjelder C20LET så kan du jo nesten like så godt bare skaffe deg ett turbokit til motoren du har. Og skal du bytte felgene så er jeg interresert i de du har :P Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Og skal du bytte felgene så er jeg interresert i de du har :P Jeg og :) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Som sagt tidligere her på forumet så selger han som kjøpte vectraen min skinn interiøret sitt til 10.000. Utrolig sjeldent. Orginalt levert på en vectra2000. Grått skinn. Interiøret innholder: 2 frontstoler Baksete og rygg 4 dørpaneler med lys og refleks med knapper til elvindu bak, skinn og treverk. 4 elvinduer, foran og bak. Motorer og brytere. Skinnratt med orginalt 4x4 emblem. Frontstoler og baksete er tilpasset vectra a. Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jayz Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe, takk for svar...angående felgene som er på bildet, så var jeg ABSOLUTT nødt til og selge dem :( p.ga at jeg var arbeidsledig og trengte og betale ned noen lån, var ikke bare di felgene som forsvant heller...solgte noen momo m1 felger... :( begge var jo meget hefftige felger, men siden jeg ikke hadde noen penger så måtte dem unna....angrer forsovit nå men...hehe.... Spriti, er ikke intressert i og bygge turbo av den jeg har....motor er gådd 260....tror ikke det blir og holde så lenge ;) cheffy: er int i det du visste her, problemmet er at jeg ikke kommer til og kjøpe noe før jeg har skatte pengene, fikk nokk penger tilbakke til og dekke meste parten av bil utgiftene så. skal bruke dem når jeg har d....10.000 virka litt mye da....skal undersøke litt nermere på det. hørte en kompis som sa at jeg kunne få tak i skinn int, på et huggeri en plass i landet til 6-7k, skal undersøke litt så kommer jeg tilbake på d :) også skal jeg sjekke litt rundt på e-bay ;) takker classic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 jeg har sort skinn i min vectra b 97.. seter og dørtrekk etc. så det er nok mulig :P edit: ..vectra a ja. ops Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg