Gå til innhold

Ny bil. Audi A4 2.0 FSI

Ranger emnet

ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

Etter mye leting og prøving, og ustoppelig mas fra remster om at jeg MÅ kjøpe VAG har jeg nå blitt den lykkelige eier av en 2003 mod Audi A4 Stv.

Bilen blir hentet neste lørdag, men alt av kontrakter og forsikringer er underskrevet, så ja, bilen er min, min, min :D

Noen bilder fra salgsannonsen:

audi3.jpg

audi2.jpg

audi1.jpg

Om jeg har noen planer for bilen? Tja, masse.. men får ta ting etterhvert, førstepri er senking og felger.. men alt koster penger, og det har jeg ikke akkurat mest av etter et slik kjøp :P

Utstyr

Lettmet. felg vinter

Lettmet. felg sommer

Takrails

Metallic lakk

Sentrallås

Farget glass

El.vinduer

Elektriske speil

Oppvarmede seter

Bagasjeromstrekk

Servostyring

Cruisekontroll

Klimaanlegg

Radio/CD

Airbag foran

Sideairbager

ABS-bremser

Antispinn

Pris?

Passe ;)

MASSE flere bilder kommer så fort jeg har fått hentet bilen ;)

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

weeeeeeeeeeeeeeeee ;) flinke thamazter grattis med ny bil. bra du fikk deg kjerre til slutt :p ser ut som et bra eksemplar. gleder meg til å få tatt den i nærmere øyesyn.

Vi får få lurt den inn på verkstedet og ta et par småting.. litt steinsprut og slik som jeg vil fikse.. ;)

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Vel, fant ut at det var på tide å oppdatere tråden min litt.. har ikke skjedd så mye enda, før nå :D

I disse ferie- og skattepenger-tider er det jo litt ekstra kapital å handle for..

sååå, felger er bestilt.. senkesett er også på vei.. blir 19" helkrom med litt kant.

de ser slik ut:

attachment.php?attachmentid=39188&stc=1&d=1146150857

Justerbart senkesett er også på vei.. Så update kommer nok i slutten av måneden når delene dukker opp... i mellomtiden to bilder av bilen med sommerfelgene på (som ikke er noe å rope hurra for) :puke

bil2.jpg

bil1.jpg

meeeen, et lite skår i gleden, bilen har hatt et lite uhell, og har fått en bulk i venstre bakskjerm. bakfangeren er også lakkskadet, så bulken må rettes ut og bilen må lakkeres fra bakdøra og bak, samt bakfangeren.. dette var "heldigvis" ikke min skyld, men surt er det uansett... Devil

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å endre felgbestillingen min, og gå for disse i stedet:

asa_ar1black.jpg

Hvem tror dere passer bilen best??

er jo noe som heter: Black is the new chrome :D

synes "alle" skal ha chrome-felger om dagen... så hadde vært gøy å gått for noe ikke alle andre har, og tror ikke jeg har sett disse ASA-felgene på noen norsk bil enda.. venter bare på mail nå om de greier å levere de i england..

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider