Gå til innhold

Ny bil. Audi A4 2.0 FSI

Ranger emnet

ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så jævlig kjedelig Fredrik. Du har hatt virkelig uflaka med denna bilen her. Håper du orden på bilen tilslutt hvertfall! Du har vel itte hatt noe positivt møte med din første Audi ser det ut som. Ikke gi deg! ;)

Skal holde dere informert om sakens gang. Sitter og samler sammen forskrifter og papirer her nå, så skal vi se hva det blir til..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde dere informert om sakens gang. Sitter og samler sammen forskrifter og papirer her nå, så skal vi se hva det blir til..

Håper det løser seg Thamazter! Utrolig kjipt når slikt skjer, spesielt på en bil du ikke har hatt så alt for lenge i ditt eie og som er rimelig ny...

Var selv oppe på Olrud Hamar for en uke siden ang garanti/reklamasjons-sak på min 2001 mod A4, og de var behjelplige og raske på saken... Dog gjaldt det noe helt annet enn motor-problemer/havari... Snakket med en trivelig fyr som hete Stein Viggo hos dem, han som visst nok står for div garanti/reklamasjons-saker...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Er vel nedplukka for feilsøking eller no?

Var tydeligvis enklere å plukke ut motoren når hele fronten var demontert :/

Toppen ble sendt til østlandske motorservice, som har sett over den. Kort fortalt er det et spjeld som har løsnet og slått borti vitale deler i toppen. En løftearm er knekt, ventilene er kroket osv.. Det koster altfor mye å reparere/overhale toppen, så jeg må ha ny topp. Dette koster 39.000 ca inkludert arbeid :/ Når jeg får tilbake bilen er fortsatt uvisst..

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber med saken.. har skrevet brev til bilbutikken med krav om reklamasjon, men de svarer ikke engang..

Retten er tingen trur jeg azz, få saken din til en advokat å be han se på det. Still de så i retten slik at du får igjen penger på dette her. IKKE GI DEG selv om ting kan ta tid, spar på alt av kvitteringer osv. Skriv gjerne en liten "logg over hva som har skjedd alle dagene fra du kjøpte den osv". Utrolig dårlig shappe azz. Hva het den bilshappa du kjøpte bilen av?

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retten er tingen trur jeg azz, få saken din til en advokat å be han se på det. Still de så i retten slik at du får igjen penger på dette her. IKKE GI DEG selv om ting kan ta tid, spar på alt av kvitteringer osv. Skriv gjerne en liten "logg over hva som har skjedd alle dagene fra du kjøpte den osv". Utrolig dårlig shappe azz. Hva het den bilshappa du kjøpte bilen av?

Jeg har ingen problemer med å måtte gå helt til retten for å få tilbake pengene mine nei, en bil som er såvidt 3 år gammel og kostet meg godt over 200.000 i innkjøp skal ikke ha reparasjoner på 50.000 første månedene.. end of story!

Butikken kommer jeg til å henge ut offentlig så fort det viser seg at de ikke svarer i det hele tatt, de har frist ut den uken her..

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er det den 26. september, nøyaktig 14 dager siden brevet til bilbutikken ble postet. Ingen respons fra bilbutikken overhodet..

Olrud derimot, gjør jobben sin :D Ny topp ankom på fredag, og de kommer til å bruke den uken her på å montere inn den nye toppen.. forhåpentligvis har jeg bilen tilbake på fredag :D :D

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er det den 26. september, nøyaktig 14 dager siden brevet til bilbutikken ble postet. Ingen respons fra bilbutikken overhodet..

Olrud derimot, gjør jobben sin :D Ny topp ankom på fredag, og de kommer til å bruke den uken her på å montere inn den nye toppen.. forhåpentligvis har jeg bilen tilbake på fredag :D :D

Hvordan blir det med betaling/garanti mot den jobben + delene som blir byttet på bilen din? Hvis du ikke får noe svar fra de på bilbutikken, er det jo bare å lynsje dem "offentlig", for slik går det ikke ann å drive på!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider