Gå til innhold

bilen ferdig for sommeren..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

kodenm: grom japsebil;)

lure på en ting. hva det bare lakkeringa i den prisen der?

eller med nedpussing og klargjering og?

 

jeg tilpassa stylinga selv og fikk di til å lime det der oppe.. motorommet er oxo lakkert så det er ganske billig.. di pussa og gjorde alt utenom...

http://www.thisgirlgoessideways.com

 

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vinge? Nei--nei.. Alt for fet uten :thumb Ble jo skikkelig bra i Midnight Purple! happyhappy

 

Hva annet er det gjordt med den? Understell, motor etc?

 

satt i større turbo, oljekjølere, ic, dump, bleedventil..osv... folk med peiling tror den er god for 280 på 1,2 bar.. men kjører den bare på 1 bar for å satse på at bilen holder lengre;-)

http://www.thisgirlgoessideways.com

 

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt i større turbo, oljekjølere, ic, dump, bleedventil..osv... folk med peiling tror den er god for 280 på 1,2 bar.. men kjører den bare på 1 bar for å satse på at bilen holder lengre;-)

 

Det er nok en god ide! Egentlig tåler den 1,2-1,3 helt fint. Men på 1,5 kan du knekke stempler om bensintilførsel etc skulle begynne å tulle.

 

Med større IC, større eksos, standard kammer, standard elbow, bør den kunne gi borti 270 ved rundt 1,3-1,4 et sted.

 

Motorstyringa drar vel faktisk ladetrykket opp til litt over en kilo selv, med ny eksos/ic?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lekker bil!!! S13 og j-blood styling er en god kombinasjon yummy

 

Mange forskjellige meninger angående vinge. Men hvis du skal ha det, hva med en slik?

 

pic01.jpg

carbon_fiber.jpg

 

denne var jo ikke gal, men det er vanskelig å si om den passer til j-blood stylinga.. den er jo ikke så utprega at den kan ha hvilken som helst vinge..

jeg har ikke sett annet en kouki vinge på s13 med j-blood å den synes jeg er litt kjip...

 

men det var en frekk vinge... takk for tipset

http://www.thisgirlgoessideways.com

 

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en god ide! Egentlig tåler den 1,2-1,3 helt fint. Men på 1,5 kan du knekke stempler om bensintilførsel etc skulle begynne å tulle.

 

Med større IC, større eksos, standard kammer, standard elbow, bør den kunne gi borti 270 ved rundt 1,3-1,4 et sted.

 

Motorstyringa drar vel faktisk ladetrykket opp til litt over en kilo selv, med ny eksos/ic?

 

blir nok ny fmic, gt28rs, 444 dyser, steg 4 chip og alt det andre jeg trenger for å få en ca 350 når jeg bare får inn litt penger igjen, men det kommer..

mye vil ha mer;-)

http://www.thisgirlgoessideways.com

 

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår