erst Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hørtes sjukt dyrt ut å trimme 1.6'n.. Hva må til for å få godkjent/bydg om bilen til GTI 8v/16v... noen som har en gti motor liggende, helst med ledningsnett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Mye på en 1.8 da? 165hk? Frister å budsjettere ett slikt oppsett på sporten min :D Over 200 hk er målt av en 1.8-8v, er trimmet av Velox Motor. Originalmotoren var en DS (90hk). Husk at det koster å hente 200 hk ut av en 1.8 sugemotor! Hørtes sjukt dyrt ut å trimme 1.6'n.. Det kommer an på hvor du legger lista ;) For rundt 2500 får du mer hk enn det som er i en 1.8 (kam og gasser). Porting av toppen (6000,-), kam og større gasser(e), og du vil få effektnivå langt over 112 hk GTI !!! I min 1.8 (88 hk DF-motor) har jeg montert 268-kam og en Weber til kr 300. Toppeffekten er som en GTI, forskjellen er at GTI'en har mye lavere effekt mellom 2000 og 4000 omdr enn min, det samme gjelder følgelig momentet! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 har en 276graders kam til salgs.. til 8v med mekaniske løftere... Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hvor kjøper man brukte weber a? Og er det et problem og stille inn en weber for at den skal gå reint? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hvor kjøper man brukte weber a? Og er det et problem og stille inn en weber for at den skal gå reint? Brukte Weber DGV 32/36 finner man over alt. Brukte Weber DCOE finnes det færre av, og disse koster en god del mer. Innsug, forgassere, trakter, link osv kommer fort på 15000 nytt. Man kan enkelte ganger finne disse brukte på diverse rallyforum, da disse forgasserene er populære innen rallycross. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg