V1Nk3lDyR Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Trenger bærekule til bmw 318 92 min, og ser etter deler på biltema, i katalogen står det bare "bærearm h foran" er det med bærekule? Veit de på vanlig butikker kun selger bærekule med en slags arm den sitter på, så lurer på om dette er det de kaller bærearm på biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Trenger bærekule til bmw 318 92 min, og ser etter deler på biltema, i katalogen står det bare "bærearm h foran" er det med bærekule? Veit de på vanlig butikker kun selger bærekule med en slags arm den sitter på, så lurer på om dette er det de kaller bærearm på biltema? Ja skal normalt sett være bærekule på bærearm, nå har jeg ekstremt lite erfaring med kjøp av deler fra biltema da. legg heller i ett par hundrelapper ekstra å kjøp delen en annen plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 det ekke bare ett parr hundre lapper mer, er veldig mye mer. Hvor andre steder er det ganske billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 koed og mekonomen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg