Gå til innhold

Brennende cossie....

Ranger emnet

VEPSEN

Anbefalte innlegg

Kjørte forbi Lørenskog på motorveien i sta, og hva fikk jeg se- jo en cossie med lett motorbrann!:eek: bilen var moonstone-blue eller hva den fargen heter, sedan, originale felger og seff det vanlige kjempe eksosanlegget...

Håper det ikke var non her sin!

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Kjørte forbi Lørenskog på motorveien i sta, og hva fikk jeg se- jo en cossie med lett motorbrann!:eek: bilen var moonstone-blue eller hva den fargen heter, sedan, originale felger og seff det vanlige kjempe eksosanlegget...

Håper det ikke var non her sin!

HEI!

Den så jeg og Håkon og...! ;) Han så lettere oppgitt... kjiipt å ikke ha noe slukker i bilen... han kunne bare stå å se bilen brant...

stakkars jævel.. :(

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sikkert redde dagen hvis uhellet skulle være ute... noen som har no erfaringer med sånt, er det no poeng, eller skal man la dritten brenne ned og få igjen på forsikringa(kjipt hvis man har masse arbeide nedlagt ibilen da)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er skikkelig badass skaffer man seg Halon slokker...! Det skader verken elektronikk eller noe annet, det bruker man bla i fly...!

Det som er, er at det er så skadelig for ozon laget så trukke det er så poppis at sånt er alle mans eie. Men kan jo høre om det går ann å oppdrvie..:cool: :cool:

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Hvis man er skikkelig badass skaffer man seg Halon slokker...! Det skader verken elektronikk eller noe annet, det bruker man bla i fly...!

Det som er, er at det er så skadelig for ozon laget så trukke det er så poppis at sånt er alle mans eie. Men kan jo høre om det går ann å oppdrvie..:cool: :cool:

Jeg kjører med liten slukke ri min just in case.

Har enda ikke hatt bruk for den heldighvis men kjekt og ha når man har laga bilen selv.

Kan du skaffe sånn Halon slukker???

For det vil jeg ha en sån som kan monters i bilen.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det er prat på det... På rallybiler er det vel nå begynt eller har vært en stund sånne brannslukkings anlegg. Da mener jeg at de er utstyrt med en tank og ut fra det går det da slanger ut til steder i bilen som er hart belastet hvis brann skulle oppstå. Et sprinkel anlegg med skum... Det hadde vel vært noe for de som da trimmer hart. Får de jo kromet å greier de tanka + da på en lystgass tank og det ser drit fett ut.. :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider