Van The Man Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ble akkurat forbikjørt av en blå Vw R32 på vei inn mot oslo... hadde noen enorme felger. Var svensk regga. Noen andre som har sett den på veien?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ble akkurat forbikjørt av en blå Vw R32 på vei inn mot oslo... hadde noen enorme felger. Var svensk regga.Noen andre som har sett den på veien?? Da skulle du bare lagt deg på hjul og opp med kamera ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Van The Man Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Da skulle du bare lagt deg på hjul og opp med kamera ;) Hadde ikke sjangs i verden =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ble akkurat forbikjørt av en blå Vw R32 på vei inn mot oslo... hadde noen enorme felger. Var svensk regga.Noen andre som har sett den på veien?? Jupp stemmer nok det ja...Han er på forumet her , har pratet med han inne på GOlf 4 forumet ... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirlanD Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det var meg... :driving Siter MIN RS4: http://www.garaget.org/?car=228540 MIN X R32: http://www.garaget.org/?car=38599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 man det er den sykeste bilen jeg vet om!! gjett om jeg skal ha meg sånn:cool: RESPEKT:cool: Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 man det er den sykeste bilen jeg vet om!! gjett om jeg skal ha meg sånn:cool: RESPEKT:cool: Bare å kjøpe det:assman http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7160095&sid=9ah6r5Lq5274971&pos=1&tot=12 Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg bodde i Australia hvor R32 var en helt vanlig bil! Kan ikke fatte at noen vil betale nesten en halv million for en slik i Norge. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg bodde i Australia hvor R32 var en helt vanlig bil! Kan ikke fatte at noen vil betale nesten en halv million for en slik i Norge. Kosta vel noe sånn som 680 000+ når den var ny. Den nye R32 koster ihvertfall fra 658 450(2d manuell). Med alt utstyr havner 4d dsg på 801 540! For en Golf! I Tyskland koster en R32 250 000 NY! GTI: 190 laken! Bilbyggeren til volkswagen.de anbefales på et sterkeste da den er brukervennelig og har alle modellene inkludert f.eks Touareg W12 Sport Edition og mange "spesialutgaver" av de fleste bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg