El-LoCo Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Planene til det j***a bilstereoprosjektet mitt forandrer seg jo så mye her nå at jeg knapt vet hvor jeg skal snu meg :P. Uansett lurer jeg nå på om noen vet noe om hvordan disse er og hvordan de faktisk oppfører seg: http://www.webhotell-spesialisten.no...7.22056&pid=16 Det jeg tenker litt på er jo at til den prisen kan jeg få tak et par brukte dørtrekk fra en eller annen høgger, kjøpe masse glassfiber og polyester og lære meg å bygge "custom" kasse som jeg aldri har gjort før :P. Sistnevnte vil sikkert gå straka veien til helvete, men jeg funderer på om det kan bli et bedre resultat. Noen innspill? Andre ideer ? Skal ha et 3 veis komp sett inn her og hadde i utgangspunktet tenkt på å kjøre aktiv deling fra spilleren med tidskomp og forsinke bassen og på den måten kunne lure meg til å legge wooferene i bakdørene. Har vært litt i kontakt med en tekniker hos Boston Acoustics dog og han mente jeg med overvelmende sannsynlighet ville ende opp med et bedre resultat om jeg benyttet deres crossover nettverk da disse vist blir individuelt tilpasset de unike settene som produserers . Anyways, det betyr at jeg sannsynligvis må få skremt inn hele frontsettet i frontdørene (der de kanskje burde bo mtp. navnet..) og bare få inn noe annet rart i bakdørene for "filler" bak der. Menneh, hva tror folket om dørtrekkene vs "nye" brukte trekk pluss glassfiber når jeg dobbeltsjekket linken så jeg at dette er dørpaneler for 2 x 6,5" og 1 x 4", jeg trenger 1 x 6,5" og 1 x 4" men problemstillingen blir for så vidt lik.. Trenger ideer =) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 hvorfor ikke bruke det du har i dørene og forstette med 4" og diskant på dashen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hehe er for så vidt en ide det også, men ett av de overordnede målene med prosjektet er at det skal være så diskret så mulig i kupeen og det var derfor jeg i utgangspunktet ville benytte kun originale høytalerfester.. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 stemmer, men men et par slike dørlommer og en haug med glassfiber blir det ikke diskret:) hehe.. da er det bedre å gjøre en diskret montering av mellomtone på dashen og evt diskant i speilhus eller a-stolpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Haha nei det er for så vidt et meget godt poeng... Langt fra diskret... Nei uff, får se hva som skjer... Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ta kontakt du så får vi se hva vi kan finnne på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg