cossiemk1 Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Megasquirt byggesett ønskes kjøpt, evt link til noen som selger slikt i byggesett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ferdig bygd http://www.alfapower.nu/annons.php?pid=3&annid=790 Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Jeg har en som selges ferdig bygd for 1584,- med frakt. Motorsimulator selges for 150,- (veldig greit å ha for å bli kjent med hvordan MS funker, og for å bli kjent med Megatune). Har og en Innsugstemp sensor som jeg kan selge for 100,- (frakten blir ikke større om du tar med de tingene). -Jannis Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hvilket hovedkort er dette? v1,v2, eller v3? og hvilken prosessor har den? Hva følger med? mapsensor feks? Er det komplett og klart til å monteres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 v2.2 pcb, mapsensor er jo med på alle MS. Selvsagt MS-1 (denne har faktisk mye fler muligheter en MS-2 har enda). Denne skal være klar til å monteres ja. Klart, all info om motoren din og evt. modifiseringer vet ikke jeg noe om, men det fins _mye_ info på http://www.megasquirt.info oh, det er selvsagt msns-e (MS med tenning, fuel etc etc) Den selges til første og beste som har pengene. Flere som har sagt de skal ha den nå, men ingen har gjennomført, så first come first serve. -Jannis Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ok, høres bra ut... men jeg må si jeg er litt ny på dette, så må spørre litt, hehe... hva trenger jeg i tillegg for å styre tenninga? Dette er en bil med 4cyl og elektronisk tenning (ford 2,0i ohc) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djnick Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 jannis j: du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ok, høres bra ut... men jeg må si jeg er litt ny på dette, så må spørre litt, hehe... hva trenger jeg i tillegg for å styre tenninga? Dette er en bil med 4cyl og elektronisk tenning (ford 2,0i ohc) Som sagt kjenner jeg ikke motoren din. Men som regel kobler man den inn sammen med original ecu, og lar den styre alt den er flink til, og lar MS styre resten, fuel & spark f.eks. -Jannis Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Djnick har kjøpt den, om han "bakker" ut, så poster jeg på nytt her. Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie_storm Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 du styerer tenning via edis4 modul + tilbehør eller tfi. Siter Cosworth 88 SEDAN prosjekt-klar 07 Sierra 86 IST bane bil Passat 99 STV Arbeids bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djnick Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 peng er satt inn på din konto jannis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg