Gå til innhold

EBAY.COM... Erfaringer med auksjonshandel i utlandet?

Ranger emnet

jonarv

Anbefalte innlegg

OLD WHEELS bare? Så blir det tollfritt?

Bare å prøve ;) kan ikke garantere noe.. eneste jeg har betalt toll på er noe høytalere fra tyskland

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemye info her! Takk for alle svar... Har registrert meg på paypal, og starta å by på noe småtteri nå... Dette er jo helt genialt!! Lurt å avtale fraktpris med selger, og få han/henne til å krysse av "gift" ja... Rockfordproduktene hos de amerikanske selgerene er latterlig billige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemye info her! Takk for alle svar... Har registrert meg på paypal, og starta å by på noe småtteri nå... Dette er jo helt genialt!! Lurt å avtale fraktpris med selger, og få han/henne til å krysse av "gift" ja... Rockfordproduktene hos de amerikanske selgerene er latterlig billige!

Alt av stereoprodukter er latterlig billige ;)

http://www.indoaudio.com kan jeg anbefalle, bra fraktpriser og..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med moms er viktig. Snyte tollerne for etpar kr får en til å føle seg litt bedre:) fremgangsmåte:

Send mail til selger og spør om de kan skrive "gift" på varen, og samtidig sette verdien på varen til under 1000 kr(ca 140 dollar). Hvis det ikke er en gave, er grensen for fritak for toll 200 kr(ca 28 dollar). Ulempen ved å skrive en lavere verdi, er at eventuelle forsikringsoppgjrø går utifra denne lavere verdien. Men hvor ofte skjer det EGENTLIG at en vare aldri kommer frem?:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paypal er gull :)

sikkert fått over 1 tonn deler fra ebay nå :)

fikk komplett kamsett til cossie v6 med ventilfjører , løftere kamkjede med strammere og medbringere .nedre drev . mm for 400kr med frakt :D

ebay er gull :)

Har registrert meg på paypal nå, men venter på en verifiseringskode på visa-kortet mitt... Tar det lang tid å få penger inn på paypal-kontoen min? Har et par budrunder som ender i kveld, så jeg begynner å få kalde føtter med tanke på betaling i tide osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har registrert meg på paypal nå, men venter på en verifiseringskode på visa-kortet mitt... Tar det lang tid å få penger inn på paypal-kontoen min? Har et par budrunder som ender i kveld, så jeg begynner å få kalde føtter med tanke på betaling i tide osv...

Du kan jo bare vente etpar dager med å betale, nada problem det...:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Paypal er lite påpasselige med at det er den virkelige eieren av kortet som registrere seg. Jeg har nettopp mottatt regning på mitt MasterCard for handler gjort med Paypal og jeg har ALDRI opplyst mitt MasterCard nummer til Paypal, kun VISA kortnummeret :(

Heldigvis dekkes dette av banken min, somigjen krever pengene tilbake fra Paypal.

Ellers kan jeg si at jeg fremdeles ikk ehar turt å handle på EBAY, selv om jeg har siklet på mang en ting der :) Kanskje blir det noen testkjøp snart.

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider