nollaS Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hehe, var mer ment som en spøk da lermax ;) skulle være litt ironisk. ja, taksenkinga er drastisk! men litt stilig egentlig.. anyways, synes treffet var artig jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hehe, var mer ment som en spøk da lermax ;) skulle være litt ironisk. ja, taksenkinga er drastisk! men litt stilig egentlig.. anyways, synes treffet var artig jeg :) Jeg er også for Custom stil, og forstår ønsket om en lavere NOVA :) Og jeg regner med at det har tatt mye tid og tilpasse det nye taket, dører og vinduer.. Jeg er stygt redd for at all jobbingen ikke blir satt pris på av den gemene hopen av Amcar norge :( Slik er det vel med den som tør og gå sine egene veier. Man må være sterk og stå for det man selv mener. Det blir for dumt og bygge bil, for alle de andre, og så ønske at man gjorde noe annet :) Og være sær, er en hedersbetegnelse mener nå jeg da!! :) Jeg har i allefall aldrig tenkt og bli "normall" :) :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg