nice cars Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Nå de siste dagene har bilen begynt å henge igjen litt etter jeg slipper gassen, merker det mest når jeg kommer ned i lav hastighet at den ikke går helt ned til tomgangs turtall. siden jeg midt oppi elendigheten har automatgir blir det jo ikke bedre. de fleste som har vært borti automat vet vel at kassa ikke liker helt å bli satt i drive når det er litt turtall på motoren. har sett litt under panseret og sett at det ser ut som gasswiren ikke trekker seg tilbake som den skal... Kan dette løses med noe smøring eller lignende? Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Er vel bare å smøre denne med tynn olje som renner lett i strømpen til wiren. De fleste wirer har vel godt av denne behandlingen inimellom Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg