Gå til innhold

Meninger om hjemmeside

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Bullit

Likte siden din Creature! Godt det er noen som tar vare på de gode gamle E28ène. Var min første "ordentlige" bil, en 84 518, hvit selvfølgelig, som senere ble bygget om til 87 518i, SWEET:D

Fikk faktisk den opp i 185 en gang i tiden på speedo`n vell bemerke, konge bil!!

Takk :)

E28 er dritfett! Syns den skiller seg litt ut, sånn design-messig. Har ikke hatt 185 med min, mest fordi turtallsperra kicker inn lenge før (4-trinns :mad: ) + at den ikke er så veldig stiv at det gjør no. Har lyst til å bygge om min til 528 eller 535. Siden den er i ganske bra stand. Men først må man ha cash!

Skal nedover mot deg til høsten på skole. Da kan vi BMW'e litt og dra stripa! ;)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gi meg en mail etterhvert da, når du kommer nedover. Eller du kan bare kikke etter den råeste :D Røde *E30 på stripa, hehe. Har forresten fått lånt en 330d -03 mod idag, gøy det og men ingenting er som sin egen. (ville vel aldri hatt en sånn bil uansett.... ehh..)

Ellers keep up the good work, finnes ikke så mange fine e28èr igjen. Rimelig sikker på at min er gått av med døden nå.. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Du får gi meg en mail etterhvert da, når du kommer nedover. Eller du kan bare kikke etter den råeste :D Røde *E30 på stripa, hehe. Har forresten fått lånt en 330d -03 mod idag, gøy det og men ingenting er som sin egen. (ville vel aldri hatt en sånn bil uansett.... ehh..)

Ellers keep up the good work, finnes ikke så mange fine e28èr igjen. Rimelig sikker på at min er gått av med døden nå.. :mad:

Da er det en deal, hvis jeg kommer meg nedover på de trakter.

Skal prøve å ta vare på den gamle e28'n min. Mye som kunne vært gjort men dessverre så strekker ikke alltid penga til :( Men èn dag! :D Da skal verden få se en strøken "518i" med 3.5 l og diff sperre og høyglanspolerte 18" som er pressa inn! ;) *Drømme* hehe..

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider