Gå til innhold

bilforumet.net dekal?

Ranger emnet


hvilket dekal vil du ha på sideruta di?  

135 stemmer

  1. 1. hvilket dekal vil du ha på sideruta di?

    • bilforumet.net i blå og sort
      106
    • alt mulig anna jalla
      29


Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er bra anders :)

 

og logoen som blir brukt er den som admin har i signaturen, ferdig med saken.

vi kan ikke lage 100 forskjellige utgaver for å kunne matche lakk og styling på 100 forskjellige biler.

 

Og ting skal bli klart til vår parten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra anders :)

 

og logoen som blir brukt er den som admin har i signaturen, ferdig med saken.

vi kan ikke lage 100 forskjellige utgaver for å kunne matche lakk og styling på 100 forskjellige biler.

 

Og ting skal bli klart til vår parten.

 

er dette noe en person skal bestemme eller noe man burde stemme over kanskje ?!

 

er du klar over hvor mange flere som kommer til å bruke dette om man lager noe med litt bedre finnish ( se den i mitten på øverste post denne siden ) , og man har di i sølv ???? da er det noe som passer alle biler .... ikke en sort og blå , som man må ha streamer på vinduet for å få bra resultat med , og hvis man skal ha det på lakken må man ha lys bil....

 

nei huff ... stem over saken , ifølge hva postene her tilsier virker flere positive til en sølv/hvit/kun svart - løsning.....

 

måten man må gjøre det på er å kontakte et firma som kan ha en standard font liggende, på akkurat dette klisteret, så kan di som ønsker det fra forumet her kontakte det firmaet , og få klister i den størrelse + farge di ønsker , enkelt og greit.... m'm

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært i kontakt med firmaer, MEN saken er den at det er dette som er LOGOEN til forumet, og det er en DEL jobb med detta har, sa ca 200 stk skal ha det.

 

og jeg har ikke bestemt en dritt! bare så det er klart, jeg har bare gjort det jeg KAN fra min side.

 

og er ikke salget som er viktigst, det som er viktig er at vi får til en logo som er lik den orginale BF logoen, ikke sølv å masse stæsj, se bare på Turbo performance logoen, gul skrift etc. ta det som kommer eller lavær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært i kontakt med firmaer, MEN saken er den at det er dette som er LOGOEN til forumet, og det er en DEL jobb med detta har, sa ca 200 stk skal ha det.

 

og jeg har ikke bestemt en dritt! bare så det er klart, jeg har bare gjort det jeg KAN fra min side.

 

og er ikke salget som er viktigst, det som er viktig er at vi får til en logo som er lik den orginale BF logoen, ikke sølv å masse stæsj, se bare på Turbo performance logoen, gul skrift etc. ta det som kommer eller lavær.

Helt enig med deg Ealoken! En logo er en logo.. Blir lett teit om alle toms budbiler feks skulle ha forskjellig farge og font på dekoren sin.. Samhørighet gjennom likhet..

 

De fleste har sikkert en sota rute eller en annen flate som hvitt og blått synes godt på..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bump!

 

Hva skjer i saken her?

 

For min del skjer det mye :p jeg kjøper opp et lite "klistermerke" firma nå om noen uker, og kan tilby meg å ta på meg saken med å lage klistermerker til folkene her..

 

skal ordne god pris , siden jeg selv er medlem her :)

 

Men jeg vil anbefale folk å velge en sort/hvit/sølv løsning...

 

uansett må alle ha samme font på skriften...

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ta på meg jobben å lage i chrom/sølv/blank til folk som måtte ønske det , hvis det er greit for resten av gjengen her da .. vil ikke bruke logoen uten lov. . . men reklame er reklame , og all reklame er bra :) eller hva?

 

jeg vil ihvertfall ikke ha noe to fargede greier i sort og blått på min bil ... regner med det er mange som er enige med meg der , så di som måtte ønske enfargede klister må bare si ifra (blank sort hvit) (hvis vi får lov da)

 

kan også lage bakgrunn for dere på klisteret om det er ønskelig.. f.eks til frontruta... hvis man har rød bil f.eks er det jo tøfft å ha frontrutesenker rød med chrom/sølv skrift .. .. skal ordne billige priser på bilforumet.net streamers, siden jeg er medlem selv.. hehe

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår