Gå til innhold

Golf 1 spørsmål, mest til böhser onkel

Ranger emnet

olemarius

Anbefalte innlegg

Tenkte å fortelle noe som skjedde i dag!

Var på vei til jobb da jeg møter en politi bil i en rundkjøring , stopper opp ettersom han var før meg inn i rundkjøringen, desverre skal han samme vei som meg , og jeg ligger bak han, etter par meter svinger han inn på ett buss stopp og lar meg kjøre først.

Jeg kjører foran politi bilen, og har han bak meg helt til jobb , nesten 1 km fra hvor jeg møtte han.

Da skrur han på sirene og blå lys og blinker meg inn!

Jeg har hjertet i halsen og skjønner egentlig hva som vil skje!

2 politi menn står kne bøyd inn i vinduet å sier at denne bilen er ikke eu godkjent, men der tar de feil for bilen ble eu godkjent bare timer før! Se her konstabel! NULL FEIL.!

"Men disse dekkene da ? Og felgene , og senkingen " DETTE ER NOE AV DET VÆRSTE JEG HAR SETT I MIN POLITIKARRIERE" MAKAN til overtredelse skal du lete lenge etter!

Fyren ble skikkelig hissig, mens han andre politi mannen gikk rundt bilen og prøvde ta fingrene under hjulbuene!! :D Haha

Så sa han at han ikke ville se denne bilen på veien igjen med disse dekkene noen gang!

SÅ ba han meg kjøre foran ham helt hjem til meg selv hvor jeg måtte parkere bilen og låse den!

Avsluttningsvis sa han uttafor huset mitt at visst han så meg på veie med de felgene , kunne jeg vente både anmeldelse og rettsak!!

Så nå skal jeg få godkjent felgene, KOSTE HVA DET KOSTE VIL!!

Böhser!! du må oversette tuv papirene for meg, jeg forstår ikke et kvidder!!

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte å fortelle noe som skjedde i dag!

Var på vei til jobb da jeg møter en politi bil i en rundkjøring , stopper opp ettersom han var før meg inn i rundkjøringen, desverre skal han samme vei som meg , og jeg ligger bak han, etter par meter svinger han inn på ett buss stopp og lar meg kjøre først.

Jeg kjører foran politi bilen, og har han bak meg helt til jobb , nesten 1 km fra hvor jeg møtte han.

Da skrur han på sirene og blå lys og blinker meg inn!

Jeg har hjertet i halsen og skjønner egentlig hva som vil skje!

2 politi menn står kne bøyd inn i vinduet å sier at denne bilen er ikke eu godkjent, men der tar de feil for bilen ble eu godkjent bare timer før! Se her konstabel! NULL FEIL.!

"Men disse dekkene da ? Og felgene , og senkingen " DETTE ER NOE AV DET VÆRSTE JEG HAR SETT I MIN POLITIKARRIERE" MAKAN til overtredelse skal du lete lenge etter!

Fyren ble skikkelig hissig, mens han andre politi mannen gikk rundt bilen og prøvde ta fingrene under hjulbuene!! :D Haha

Så sa han at han ikke ville se denne bilen på veien igjen med disse dekkene noen gang!

SÅ ba han meg kjøre foran ham helt hjem til meg selv hvor jeg måtte parkere bilen og låse den!

Avsluttningsvis sa han uttafor huset mitt at visst han så meg på veie med de felgene , kunne jeg vente både anmeldelse og rettsak!!

Så nå skal jeg få godkjent felgene, KOSTE HVA DET KOSTE VIL!!

Böhser!! du må oversette tuv papirene for meg, jeg forstår ikke et kvidder!!

stakkars mann....

det er tydelgivis forskjell på politi up osv, i fjor sommer ble eg stoppet av up i kontroll på vei hjem med flyttelass, hadde en stor cw al1000 liggende i baksete og div.. bilen var allerede skamsenket og søkklastet, men hjul og senking hadde eg ikkje fått skrevet inn.

han og spurte om eg ville legge hånda på hjulet mens han satt seg på panseret :) og det gikk jo fint. eg fikk fint kjøre videre, når eg sa eg skulle bestille time på BT osv...

sleng ut noen bilder av disse ekstreme felgene dine da? :)

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider