Elanzer Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 ja... en hvit GT40 med 2 blåe striper over bilen, tror dem var blåe, metal prøveskilter... sett kjørende fra varhaug og mot stavanger. noen som veit om noe ? for den var TØFF! Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 eneste orginale gt40en her til lands:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Gamle typen dette er snakk om eller nye retro-bilen? Edit: Glem det, når du sier "originale" så må det være originalen, my bad :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_nirwana Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Seriøst? Konge. Den kan ikke ha vært her lenge, for ca et års tid siden leste jeg reportasjer om at det ikke var noen her i landet utenom replika. Skal være ganske vanskelig å få godkjent som replika og visstnok. Siter Livet starter ved 160... (Noe som sier at den gamle 240en min aldri var i livet:P) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111875 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Stemmer nok det elanzer, fattern snakka noe om at han har en kamerat/kollega som har importert seg en gt40. Så det er godt mulig det er han som har fått hjem bilen. 1,5mill tror jeg det var snakk om...:D Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
REVLimit Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Går også en original til som jeg veit om. Baby-blå, med orange striper. En på Notodden som eide den. Vet ikke hvor den går nå. Lenge siden jeg har sett den... Siter 4 ringer, 5 høl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg kan ihvertfal svare på spørsmålet om at det er en ORGINAL (ikke replica) GT40 her til lands som er hvit med blå stripe. Den eies av min mors Onkel. (mao, min bestefars bror) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz00 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Det er én stk. av den nye GTen i Norge (som altså heter GT, ikke GT40)... Den har nettopp kommet til landet, er rød med hvite striper, går i Tvedestrand og er til salgs for 1.300.000 + mva og toll. Edit: Og dette er altså den nye jeg snakker om. Når det gjelder den gamle aner jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Det er én stk. av den nye GTen i Norge (som altså heter GT, ikke GT40)... Den har nettopp kommet til landet, er rød med hvite striper, går i Tvedestrand og er til salgs for 1.300.000 + mva og toll. Edit: Og dette er altså den nye jeg snakker om. Når det gjelder den gamle aner jeg ikke. Stemmer det. er en GT til salgs i norge. veit om en Orginal GT40 som står rundt oslo område. vil ikke si hvor. eieren har den på verkstedet sitt. eneste som ikker er org. på den er gir kassen for den tok kvelden for noen år siden. så han kjøpte en replica kasse av et slag.er usikker på hvordan. denne er rød hvetfall. finnes på den første gatebil filmen. han kjøpte den for 15år siden for en lettere sum av over 1 mill! aner ikke om det finnes noen fler i norge.. Link til den GT`en til salgs: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1052819&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jeg kan ihvertfal svare på spørsmålet om at det er en ORGINAL (ikke replica) GT40 her til lands som er hvit med blå stripe. Den eies av min mors Onkel. (mao, min bestefars bror) charleet : LES : ^^ Her er foresten et bilde av bilen, sammen med hans kone på venstre side (hun lager god mat til juleaften :D ) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Dessection: men er denne org? eller er det en replica?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Stemmer det. er en GT til salgs i norge. veit om en Orginal GT40 som står rundt oslo område. vil ikke si hvor. eieren har den på verkstedet sitt. eneste som ikker er org. på den er gir kassen for den tok kvelden for noen år siden. så han kjøpte en replica kasse av et slag.er usikker på hvordan. denne er rød hvetfall. finnes på den første gatebil filmen. han kjøpte den for 15år siden for en lettere sum av over 1 mill! aner ikke om det finnes noen fler i norge.. Link til den GT`en til salgs: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1052819&username= Det er ikke en GT40 som har kommet hit men en Ford GT bare :P. hvit med blå striper. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Det er ikke en GT40 som har kommet hit men en Ford GT bare :P. hvit med blå striper. Hæ? Han sa jo i det du qouta at det var en GT som hadde kommet, og den er rød med hvite striper, ikke hvit med blå striper.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Poenget med den quoten var at det er flere Ford GT`er i landet. Det som Elanzer så var ikke en GT40 men en Ford GT. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Poenget med den quoten var at det er flere Ford GT`er i landet. Det som Elanzer så var ikke en GT40 men en Ford GT. Ah, nå e eg me:) Så det er mer enn 1 GT allerede altså, kult! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg