C0bra Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Den som går på jæren er den nye, FORD GT. Den er hvit med blåe striper. Kom til landet siste uka i april.. Bilen var på 1.mai treffet på maxi i sandnes. Han som eier den har også masse annet gromt.. Dodge ram SRT10, 2stk ford thunderbird, renault 5(rally utgaven), merce s500(som han bruker på streetlegal av alle ting) og mange andre kjøretøy... Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Dessection: men er denne org? eller er det en replica?? Hva med å sjekke quoten min? Opprinnelig skrevet av DessectionJeg kan ihvertfal svare på spørsmålet om at det er en ORGINAL (ikke replica) GT40 her til lands som er hvit med blå stripe. Den eies av min mors Onkel. (mao, min bestefars bror) Denne bilen står på HVITE norske skilter. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 spotta den i dag i sandnes. :) og seff klarte jeg ikke ha mobilcammen klar. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 GTen kjørte nettopp forbi leiligheten min på Ganddal. Med en ambulanse hakk i hæl. Bekrefter hvit med blå striper. Og prøveskilt. Ganske kjekt å ha kontorvinduet mot veien. Ser mye flott og enda mer stygt ute å kjører. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 sjokk at den hadde ambulansen etter seg. den gir jo folk kronisk nakkesleng når de vender seg etter den :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 sjokk at den hadde ambulansen etter seg. den gir jo folk kronisk nakkesleng når de vender seg etter den :) Bra sagt:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 skal vi se om det tar lang tid før noen blir sinte fordi skiltet på den nederste bilen synes:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 og da var posten min sletta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andyii Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 det er en ekte gt40 sto å kikka nøye på den på vårmønstringa, hadde det vært en replica heter de faktisk GTD40 men det er det få som sier. den på bildet alså Siter ( ) Opel Commodore c 2.8 82mod. (x) Opel omega B 2.5 v6 24v 95mod. (x) Opel Omega A 2liter 93mod. ( ) Reliant Scimitar GTE 3L v6 74mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Molidir Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 går en rød med hvite striper ala nye ford gt her i byen å, faren til en kompis av meg som anskaffet seg den ifjor sommer.. Siter "don't argue with stupid people, they drag you down and beat you with experience" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg