kimme Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hvor skal man fylle på spylevæske i motorrommet på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvilken årsmodell er det du har a? Hørt om noe som heter instruksjonsbok, håndbok eller lignende? Hehe... ;) Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 har du hørt om noe som heter å ta opp panseret å faktisk se selv hvor det er?? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 på min er det helt nederst i venstre hjørne, ett ganske langt rør som stikker opp, tror ikke du ser selve tanken hvis jeg husker rett..:P Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 sånt rør på min og.. forresten en utrolig idiotisk teit konstruksjon! Umulig og ikke søle uten trakt. men men.. man overlever :) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg