Ju1ced Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Første gang eg prøver dette, så er ikkje sikker på om d funker :iconsm Joda, funka fint d :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 den var tøff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 skam-tøff (jeg kan ikke noe om audi, men denna var tøff :D) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 joda.. liker ikke TT jeg men.. fine felger å kjøre borti folk med:thumb Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Årdal? Er det ikke litt vanskelig å manøvrere den med de spissene ut fra hjulene?:p Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Den var jævlig tøff, likte fargen meget mye !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ju1ced Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Bilen kan beskues imorra på VAG treffet i Valdres !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Noe av det styggeste innen "singel frame" front jeg har sett til TT. PPI eller rieger ville vært x10 bedre. Tannpirkerene på felgene ser også helt latterlige ut - men ellers en pen bil. Rieger: Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Noe av det styggeste innen "singel frame" front jeg har sett til TT. PPI eller rieger ville vært x10 bedre. Tannpirkerene på felgene ser også helt latterlige ut - men ellers en pen bil. Rieger: denne var forferdelig stygg spørr du meg....men den øverste var meget pen! Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Kan ikke si at jeg synes den nederste var noe pen. Den første var flott :) Men.. hva sier BT til de carmageddoninspirerte felgene da? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Likte ikke bildene,uklare og ser ut som et elendig kamera,hvilket kamera btw? Ellers pen bil.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ju1ced Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Er d mg du spør om kamera ell? Kamera som er brukkt er eit Casio QV-R40 m 4megapixels som vart kjøppt for 2år sia...D første bildet vart litt uklart, men resten var vel greit, elr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Likte alt utenom felga. rå bil. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Er den blå eller lilla? eller er det ekko perlemor lignans? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Kenneth sin bil jo.... Han ikke sett bilen i år, men den var jo bra i fjord. Skulle ikke han bygge om eksosen? Han kjøpte jo ovale enderør på Essen da Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg