CoilOver Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Noen som vet om dette eksisterer? Jeg har rubbet litt for mye på hvit fargen, slik at den sorte grunningen gjør at området er blitt grått. Har to alternativer. Lakke dette, eller polere med poleringsmiddel som har hvitfarge i seg. Men eksisterer dette? Og i så fall, hvor kan jeg få kjøpt dette? Og vil det hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Har du slipt bort hvitfargen så hjelper det ikke med fargepolering. Fargepolering er bare en liten hjelp til å "fylle" litt farge i vaskestriper og andre småskrap. Du må nok frem med lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hvit voks eksisterer (Turtle tror jeg, den ligger i bagasjerommet), men er lakken borte har du ingen lakk å polere! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg