wabby Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Er på jakt etter en forsterker til å drive 2 stykk JBL GT3-10 subber. http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GT3-10/230&CheckProduct=Y Det kan være alt fra monoblokk, 2 kanaler og 4 kanals forsterkere. Alt av interesse, helst ikke høyere enn 2000,- Er ikke fan av post, så hadde vært fint om dere bor i området. Pendler mye mellom Risør og Kr.sand. Ellers så har jeg 2 stk forsterkere til salgs. En velocity 2 kanaler som jeg ikke husker speks på. Relativ liten en. Ellers så har jeg en HiFonics NX750D 750W Digital Monoblokk som jeg kjøpte i tyskland som bare gikk i protected mode etter noen timer spilling. Selvfølgelig etter jeg kom til Norge... Kom med bud på forsterkerene ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hei du! har en Velocity VA1400 forsterker. monoblokk. 400w RMS 4 ohm og 800 RMS i 2 ohm. med remote contoller ny pris 4000,- kan selge den for 2 ;) omtrent på døra, siden du bor i nærheten. Orig embalasje. eneste er at det er "kuttet" ut litt i coveret over for kavler, men kan file det greit til med dremel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Høres intressant ut, men skjønte ikke helt hva du hadde kuttet ? :p Har litt blanda erfaring med velocity, men det kan være pga den er ekstremt underdimmensjonert den jeg bruker nå. Men om det går greit for deg, så vil jeg helst prøve den først. Du bor jo i strøket ;) Jeg bor i StatoilBygget ved elvegata. Om dette er greit så ring eller send sms på 918 44 168 - Bjørn Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 sender deg en sms i morgen når jeg er på jobb. tar den med da, så ser vi ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg