Gå til innhold

BilPC vurDeres solgt (CarPuter)

Ranger emnet

CoaSlip

Anbefalte innlegg

Til de av dere som er hekta på bilstereo :)

Har handla inn å bygd meg en FET bilpc, men har nå fått laptop som jeg bruker i stedet.. er ok specs på den , ikke laget for spill osv, men for å kunne kjøre winamp , videoer osv på en liten bil-skjerm.

Har hatt den ca 4 mnd , og er svært lite brukt:

Her er specs:

1 Ghz VIA HK med innebygget skjermkort (VGA +S-video ut) og lydkort

512 MB ram (kan oppgraderes)

80 GB IDE 2,5" disk

4x USB (2 bak + 2 foran)

DVDR og CDR Brenner (slim a la bæbar type)

Trådløst nettverkskort med +6 dB ekstern antenne for plassering hvor du vil (1 meter lednining begreser deg litt da)

"håndmus" + lite usb tastatur

GPS + Bluetooth

Lyden er faktisk sykt bra , tro det eller ei :) Liker bedre lyden fra pcen enn Alpinespilleren min som kostet 13.000 for 2 år siden lager når det spilles mp3.

Ferdig oppsatt Med winXP PRO norsk , ferdig oppsatt til å kobles til S-video

Programmer installert:

WinXP Pro Norsk

Microsoft AutoRoute (Fungerer 100% sammen med GPS)

PowerDVD 6.0

Ahead Nero v.6 ett eller annet

WinAmp osv osv

+ masse mp3 / musikkvideoer (tror det er 3-4 gig ledig på disken)

gyldige lisenser får du sørge for selv :)

Og det beste av alt, den går tåler 10-14v direkte inn i fra bilens strømnett! -Plug and play! Alt sammen er pakket inn i dette lille hendige kabinettet:

I243022.jpg

Som måler 21 cm x 25.8 cm x 6.5 cm - lite å lett å plassere under feks et bilsete eller i bagasjerommet og krever minimalt med kjøling og er sykt stillegående (1 x 50mmx50mm vifte er det hele) Du kan selvfølgelig koble til en ekstra skjerm PC skjerm som du kan ha feks i bagasjerommet for show-off, noe som var planen min , men er gått lei bilstereo...

Kabinettet har noen småskraper oppå , men er helt og pent.

Hele greia kom vel på over 10.000 og jeg skal la den gå billig,- hvis noen er interessert da. Vet det er dyre greier, så jeg regner ikke med den store responsen :) kom med bud!

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider