Suzuki Ac-50 Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hei! Jeg har fått noe 90fangere på hånden, meste sannsynlig uten noe fester. Vil jeg kunne montere dem rett på en >90bil? Leste noe om at man kunne ta >90festene fra de orginale fangerene og montere dem på 90fangerene. Har som sagt lest og søkt litt men ble ikke helt klok alikevel. Spørsmålet er vel egentlig om det går greit å montere 90fangere på pre90bil.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 det går greit, men råder deg til å kjøpe de festene som du setter i skjermen som er til 90 fanger! de er større enn de små runde som er til de små fangerene! bruker du dem vil fangeren henge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Nye spørsmål! Hvordan vil hjulbuebreddere på >90 passe til 90fangere? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 de vil passe bra de... er ikke så store forskjellen på dem egentlig.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 ok...takk for hjelp! Da får jeg se om ikke alt ordner seg når fangerne kommer i hus. Blir nok bra! Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg