Morgis Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hei. Er det noe forskjell på bagasjeromslokkene til min 79mod og en 86 mod 240 ? Min: Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 ja. ditt er flatt.. og 86 er bua.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ok. Hadde planer om å kjøpe en slik Noen som selger slik til min modell eller vet varenr på denne? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ok.Hadde planer om å kjøpe en slik Noen som selger slik til min modell eller vet varenr på denne? uh??? mener du dette seriøst? :P men, ja.. det er som panser. 86' har midten som bygger opp, såvel som det er buet, som mambo påpeker. eldre, er som "flatnose", bare bak da.. gr.a. vinge ser derfor best ut på eldre, da man får mer mellomrom mellom vingen og luken. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 uh??? mener du dette seriøst? :P men, ja.. det er som panser. 86' har midten som bygger opp, såvel som det er buet, som mambo påpeker. eldre, er som "flatnose", bare bak da.. gr.a. vinge ser derfor best ut på eldre, da man får mer mellomrom mellom vingen og luken. skulle gjerne hatt en gr A vinge eller denne: , men føler ikke jeg kan sette den på 264a. Vil ikke helt stå i stil til bilen. Derfor ser jeg mest etter originalt utstyr. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 850r vinge er fet ja.. spørsmålet er om den "kræsjer" med kommandofangerene. ps. håper ikke for din del du har frost nå!! hehe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Kromhjulbuelister,kufangere,laksetrapp og den vingen der i tillegg..vel......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 850r vinge er fet ja..spørsmålet er om den "kræsjer" med kommandofangerene. ps. håper ikke for din del du har frost nå!! hehe.. komandofangerene. blah Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Kromhjulbuelister,kufangere,laksetrapp og den vingen der i tillegg..vel......... Det blir topp :) Skal forresten fjerne hjulbue listene og sette på originale når den skal pusses opp og lakkeres. Men utenom dette så vil kufangere og slikt bli da den skal holdes nogenlunde original. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ingen som vet varenr på originalvingen ? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hør med volvo, evnt. legg ut tråd på forums.turbobricks.com Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hør med volvo, evnt. legg ut tråd på forums.turbobricks.com ok. skal utom volvo i morgen så jeg hører med dem der Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Vinge: VO3529522 Distanseklosser 79-85: VO6820140 btw dette er vingen på den røde lenger oppe i tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg