Gå til innhold

grunnlag får å selge c1 i deler

Ranger emnet

maggvaardal

Anbefalte innlegg

Hei! lurer bare på om det er grunnlag for å hugge 77en min... den hadde en del rust kan man si, og jeg vet ikke om jeg gidder fikse driten. Så, spmålet er, er det marked for å få solgt den i deler? Hvor mange trenger grill,lykter,frontplate,panser,interiør,instrument,vinduer,bakluke etc? Spmålet mitt er, sveise fikse å eu godkjenne? eller kaste driten og selge i deler? skal få tak i bilder senere å kaste inn her:) ender sikkert opp som en prosjekt tråd:D

mvh magnus

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell oss hva som er helt og fint på den, og hva som ikke er fullt så bra. Nevn og/eller vis oss på bilder hva som er av rust på den. Kan jo hende noen ser på det som sveisbart det du blir oppgitt av. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la oss si det slik.... hovedlykter er strøkne, helt blanke og fine, blinklys er også gode, samme er baklyktene, frontplata er strøken, panser er fritt for rust. Vinduene er greie, men litt riper tror jeg. grillen er litt sprukket, men kan limes. interiørt er alt strøket.

Når det gjelder rust på bilen er det:

Høyre innerskjerm ok grei 10min rustsveising. Venstre er totalt fucka, kan nesten stappe en fotball inn :) Men, det er helt greit, går fint an å sveise. Høyre A-stolpe er 100%fin venstre er 90% rust. Fjærskålene bak (de som holder karosseriet bak) er borte:) gulvet og bagasjerom er igrunnen helt fint. MEN, bilen er sort bengalakkert med "viperstriper" over. Dvs, du må pusse ned hele skiten. Er litt bulker rundt om (små ingen "kollisjonsbulker") Begge framskjermene ville jeg bytta.. men viss jeg går inn for dette prosjektet, blir det kun å sveise all rusta, å få den inn til eugodkjenning, og så er det bruksbil... det er forresten 1.2aut:/ jeg har ikke motivasjon/penger til å bygge noe av denne, hadde tenkt på 24v i den. MEN, 1600forstilling er dyrt! Så viss noen vil bytte 1600bakaksling med forstilling så .... :)

magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes jo rett bra ut!

sånn til sammenligning så har jeg til nå bytta på min coupe;

store deler av innerskjermene forran, frontboks, frontplate, skjermer, hjulbuer, sideplater bak hjulbuer, kanaler, hele bagasjeroms gulvet, bakplate, og fortsatt er det mye rust å drit igjen å sveise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, blir ikke aktuelt å selge, har fått tak i ascona b delebil/donor osv... bilcrossbil;) med bur, jaller til bur i kadetten, sveiser rusta, pusser den ned, nye skjermer, 1600 bakaksling eller volvo... så er det banebil :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil og ha en sånn bil.. om noen har en Kadett til salgs for 2-3000 så kjøper jeg den.. Sveise sperre og kappe til en 3.0 i den:)

SLADDEMASKIN

"tenke likt, tenke likt" men tenker litt på å godkjenen driten også, men får se, fase 1 eugodkjenning, satser på å finne noen jeg kjenner til den jobben:) er vel ikke alle som godkjenner en jalla kadett c med bur, 2-3liter motor, volvo bakaksel, osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil og ha en sånn bil.. om noen har en Kadett til salgs for 2-3000 så kjøper jeg den.. Sveise sperre og kappe til en 3.0 i den:)

SLADDEMASKIN

gang sistnevnte sum (3000 kroner) med 20 og kjøp min da vell!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider