Gå til innhold

Lekasje ved kupèvifte

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

har ett lite lekasje problem i golfen..lekker vann inn ett sted ved kupèvifta.. (oppe til høyre under dashen på pasasjersiden)..

noen som har noen gode tips om hva som kan gjøres? den plasten som sitter ved vannkassa har sett sine bedre dager, så kan kanskje være denne,selvom jeg har lappet den? trodde jeg hadde fått den tett men...

tror også at pakningen mellom det dekslet og karossen som sitter over vifta er bra og (satt den inn med pakningsstoff også)..

velvel..irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også i mange tilfeller være at lista rundt frontruta ikke er tett lenger, grunnet rust etc..

hmm..der sier du noe! har litt rust ved ruta..skal sjekke dette og!

det som er er at jeg ser fysisk inni bilen hvor vannet kommer inn..og det kommer inn ved vifta..

takk for responser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil tråd dette, men drit i :)

http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.php?showtopic=23732&b=1&st=&p=entry

noe for deg morten ?

er snakk om p-slot centre caps, så vet du det.. 80 kroner stykket :) kan ta kontakt med han, siden jeg er medlem der hvis du vil ?

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde dette problemet på jettaen.

tetta godt rundt sjølve luft inntaket, ny plast, lagde eit deksel over inntaket men det kom forsatt inn vatten.

men når begynnte å plukka ifra jettaen så såg eg at det var ein del rust rindt vinduet når eg tok ut pakninga. så her har det rennt inn, ned langs karroseriet bak dashbordet og ned i beskyttelsen under vifta slik at man trur at det er det kommer inn vatten fra luftinntaket.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil tråd dette, men drit i :)

http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.php?showtopic=23732&b=1&st=&p=entry

noe for deg morten ?

er snakk om p-slot centre caps, så vet du det.. 80 kroner stykket :) kan ta kontakt med han, siden jeg er medlem der hvis du vil ?

nice :) men er vel plast? vurderer og bytte felger til neste sesong uansett så vet ikke helt om det er no vits i og innvistere? men takk for tips! skal tenke på det! hadde kanskje gjort seg med bilde hvis det er mulig ? :)

har nå fått ett deksel over selve vifte inntaket,så hvis det kommer inn nå så må det være ved frontruta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider