Gå til innhold

Porsche 959 spottet på Hamar.

Ranger emnet

Helios

Anbefalte innlegg

haha den replicaen var dritstygg og ligna jo ikke i det hele tatt på en 959 :)

når den beveget seg i 60-70 og jeg beveget meg i samme hastighet motsatt vei.. så ligna den ganske kraftig.. men når man ser på bildene ser man store forskjeller..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når den beveget seg i 60-70 og jeg beveget meg i samme hastighet motsatt vei.. så ligna den ganske kraftig.. men når man ser på bildene ser man store forskjeller..

det tviler jeg ingenting på, men syns ikke replicaen var fin uansett :D

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i Drøbak er også en replika. For øvrig ligger fronten og hekken og slenger utenfor garasjen hans om dagen:eek:

Den replikaen har jeg også hørt om, fatters sier at den er bygget med motor og drivverk fra en av -80/-90-tallets Rallycross-Porscher (Alamäki). Hvis det stemmer burde den i sin glanstid ha vært kapabel til å dra på bakhjula, for jeg har en VHS hvor donorbilen gjør akkurat dét (letter på framhjula i et rallycrossheat). Det ser sånn akkurat passe rått ut! :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

kjørte bak en 959 fra brenneriroa i løten til haugs bilsenter på ridabu, der sto den å fulgte bensin. har sett den på rundkjøringa i ådalsbruk der det også står en hvit porsche, vet ikke om det er han som eier den, men syntes den så ut som en ordentlige porsche jeg i 50 sona, da vi kom i 80 så gikk det 200 meter da var svinet 400 meter foran meg, må ha kjørt noe sinnsykt. cruisa i 100-120 da jeg kom på haugs 5 minutter senere var jævelen ferdig med å fylle bensin og dro derfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så rart du har sett den på ådalsbruk.. med tanke på at Nordeng sitt verksted ligger der. Nordeng er da en slik porcshe"doktor" hehe.. han som skulle selge den svarte også forøvrig

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider