l4rsh Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 haha den replicaen var dritstygg og ligna jo ikke i det hele tatt på en 959 :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 959 er vel aldri spesielt pen :p Porsche har mye gromt, men jaggu meg mye stygt og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 org 959 er en veldig grom bil :) lagd for gruppe b rally og vant paris dakar i 86. var vel en veldig avansert bil på åttitallet. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 så noe som ligna på hamar på lørdag, kunne ha vært den du snakker om. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 stiller meg spørrende til porsche designerne som lagde den bilen :S Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 haha den replicaen var dritstygg og ligna jo ikke i det hele tatt på en 959 :) når den beveget seg i 60-70 og jeg beveget meg i samme hastighet motsatt vei.. så ligna den ganske kraftig.. men når man ser på bildene ser man store forskjeller.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 noen som veit pris på den replican? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 når den beveget seg i 60-70 og jeg beveget meg i samme hastighet motsatt vei.. så ligna den ganske kraftig.. men når man ser på bildene ser man store forskjeller.. det tviler jeg ingenting på, men syns ikke replicaen var fin uansett :D Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 nei den replicaen var ikke mye pen.. en fornærmelse mot både 959 og 911.. hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Mener å huske at det er en i drøbak, er den replika også? Den i Drøbak er også en replika. For øvrig ligger fronten og hekken og slenger utenfor garasjen hans om dagen:eek: Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Den i Drøbak er også en replika. For øvrig ligger fronten og hekken og slenger utenfor garasjen hans om dagen:eek: Den replikaen har jeg også hørt om, fatters sier at den er bygget med motor og drivverk fra en av -80/-90-tallets Rallycross-Porscher (Alamäki). Hvis det stemmer burde den i sin glanstid ha vært kapabel til å dra på bakhjula, for jeg har en VHS hvor donorbilen gjør akkurat dét (letter på framhjula i et rallycrossheat). Det ser sånn akkurat passe rått ut! :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Synes 959 er noe av det penere porsche har lagd jeg. :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 kjørte bak en 959 fra brenneriroa i løten til haugs bilsenter på ridabu, der sto den å fulgte bensin. har sett den på rundkjøringa i ådalsbruk der det også står en hvit porsche, vet ikke om det er han som eier den, men syntes den så ut som en ordentlige porsche jeg i 50 sona, da vi kom i 80 så gikk det 200 meter da var svinet 400 meter foran meg, må ha kjørt noe sinnsykt. cruisa i 100-120 da jeg kom på haugs 5 minutter senere var jævelen ferdig med å fylle bensin og dro derfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 ikke så rart du har sett den på ådalsbruk.. med tanke på at Nordeng sitt verksted ligger der. Nordeng er da en slik porcshe"doktor" hehe.. han som skulle selge den svarte også forøvrig Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 jeg er en stor fan av "oldtidens" porscher mot de nyere som er kommet nå, men ikke akkurat 959.. blir for firkanta i formen til å være porsche spørru meg.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg