Nexia Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Arrrgh anger2 Hver gang jeg tar av alufelgene ryker minst én av sentreringsringene som fulgte med. De er i jalla-jalla sprø plast og koster 60 spenn for stykket :rolleyes: Går ut fra at disse sentreringsringene et "triks" felgprodusentene bruker for å få samme felgen til å passe på flere ulike bilmodeller. Kan jeg rett og slett gi f... i dem, eller vil det skape vibrasjoner og andre potensielle problemer? - Mulig å kjøpe sentreringsringer i aluminium eller noe annet som tåler mer? - Pleier dere i tilfelle å feste dem permanent på felgen? - Hvem leverer / kan lage dem? Pris? - Noe jeg bør passe på? Håper på litt hjelp her! Martin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 På mine OZ er det ringer i messing.. Er ikke hokus pokus å lage de selv hvis du har tilgang på dreibenk.. Går fint å kjøre uten og, bare vær nøye med at du sentrerer felgen med tre bolter (hvis 5-bolt felg) el to (hvis 4-bolt felg) Funker greit det.. Mvh Geir Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg