BigMafioso Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hei.. Har tenkt å kjøpe en indash dvd spiller til under 10 000 kr. Hvilken kan dere anbefale? Vil seff ha mest mulig "stash" på den.. Hvis noen har noe å selge til en bra pris (NY eller BRUKT), kan du gjerne maile meg.. Har sett litt på disse: http://www.webbelektronik.se/Shop/Index.php?ArtId=BZINDV7RDS http://www.webbelektronik.se/Shop/Index.php?ArtId=WES-909 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1362 Hva tror dere om de 2 første? De har TV-tuner, noe som trekker kraftig opp.. Noen som har erfaringer med noen av disse eller andre anbefalinger? Ser også at man kan spare endel penger på pioneer og alpine ved kjøp fra ebay.. Mvh Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Har lite kjennskap til de to andre merkene.. Jeg ville gått for Pioneer AVH-P5700 - selv i edru tilstand... *hikk* (litt av en fest, ja..) Lønner seg som oftest å kjøpe kjente merker, er det ikke det de sier? :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Har lite kjennskap til de to andre merkene.. Jeg ville gått for Pioneer AVH-P5700 - selv i edru tilstand... *hikk*(litt av en fest, ja..) Lønner seg som oftest å kjøpe kjente merker, er det ikke det de sier? :) Støtter den. De to merkene har jeg ikke hørt om, men Pioneer er kjent for god kvalitet og bra ytelse. Av det jeg har erfart er 5700dvd ingen skam å kjøpe iallefall :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Uten tvil pioneer :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigMafioso Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvorfor pioneer..? TV-tuner og større skjerm på den blitz- spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Men kvaliteten mann! Kvaliteten! Det hjelper ikke hvor mye dingsebomseri en har på sakene om kvaliteten ikke er gjennomført like bra på hver komponent. Nå sier jeg ikke at Blitz er bare tull og ikke bra, men til den prisen...? Tror jeg ville gått for det sikre og velkjente med god kvalitet ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigMafioso Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Da blir det vel Pioneer spilleren fra ebay.. Det er vel akkurat samme selv om den er amerikansk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Velg kvalitet, i dette tilfellet er Pioneer et tryggere valg . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigMafioso Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Ja, takk for raske svar.. Det blir vel en Pioneer AVH-P5700 hvis jeg kjøper NY.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 amerikanske ting har oddetallstuning! bilen min er amerikansk så jeg vet hvor iriterende det er, p3 er eneste kanalen jeg får inn omtrent :D blir AViC X1-BT saken på meg gitt :) HU blir handlet i norge, resten er fint over dammen. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigMafioso Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 amerikanske ting har oddetallstuning! bilen min er amerikansk så jeg vet hvor iriterende det er, p3 er eneste kanalen jeg får inn omtrent :D blir AViC X1-BT saken på meg gitt :) HU blir handlet i norge, resten er fint over dammen. Crap!! Oddetallstuning!! Da blir det norsk spiller her også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 jeg har en jvc spiller med 3" skjerm som jeg skal selge. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Og hvis du skulle gå for blitz saken, er den billigere på http://www.transmedia.no! Men ville nok gått for pioneer jeg og! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigMafioso Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 jeg har en jvc spiller med 3" skjerm som jeg skal selge. 3" var i minste laget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 3" var i minste laget.. Er mulighet til å koble til ekstern skjerm, du kan også koble ett inn signal på den. er bra med justeringsmuligheter osv. også Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg