Gå til innhold

dyser til min vw golf vr6 HJELP!

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

hei , skal skifte dysene på min vr6 no, og lurer på KA skal eg kjøpe??

samme orginaldyser, eller har det mere for seg at eg kjøper andre kanskje større dyser...anybody can help me here??

evt. kor eg finne link til slike dyser så eg får sjekka priser og alternativer;)

tusen takk for hjelp, har søkt litt men finner ingenting spes.

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menne, hvordan funker dette med dyser da (kan ikke dette helt), motoren min er heeeelt orginal, 2,8liter 174 hk...vil slike dyser fra m3 passe , bare å skru rett inn og vips..?? og vil eg få noe utbytte i HK av dette eller ??

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for oppklarande svar.

feil med dysene? hmm nei veit ikkje om der er nokke galt, bare det at bilen napper litt på lavt turtall, dvs rykker...lmm er skifta, lambda sjekka, skifta plugga og pluggledninga , så skjønne ikke heilt ka som kan vere galt, tenkte kanskje det kunne vere en dyse eller 2 som er kokko.

nokken som veit!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyserens? hmm forklar, korleis går eg frem da? hehe...aldri vert borti akkurat slike ting så da spør eg før eg putta dysene i vaskemaskina :P

ehm virka som lamda sonda under e litt løs...den har vert skrudd ut en gang før for å sjekke om den kanskje var defekt, men da blei heile greia skrudd ut (med påfølgende frieksos lys) hehe, men skal ta å sjekke om eg får stramma den mutteren litt å få den heilt fast...kan dette ha nokke å gjøre med rykkinga da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for oppklarande svar.

feil med dysene? hmm nei veit ikkje om der er nokke galt, bare det at bilen napper litt på lavt turtall, dvs rykker...lmm er skifta, lambda sjekka, skifta plugga og pluggledninga , så skjønne ikke heilt ka som kan vere galt, tenkte kanskje det kunne vere en dyse eller 2 som er kokko.

nokken som veit!?!?

Hvilken VR6 har du? med eller uten fordeler?

Høres for meg ut som hallgiveren er i ferd med å ryke

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider