Gå til innhold

frontruten har seget ned.. !!

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ruta skal stå på klosser som skal hindre at dette skjer....

mhm.. vet det... men den har seget å har 2 stjerner på seg.. så vi skal ta det på forsikringen.. ;) venter bare på å få komme inn til time:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du forskjellen? Ikke tenk vanlig elektrikertape nå.

de kaller det teip det som ruten er festet med, ja.. ;)

jeg skal la glassmesteren få gjøre all jobben.. så blir det skikkelig og man har litt bedre garanti på at det holder enn om man gjør det selv.. har ikke montert limet rute før.. men har skiftet X antall gummi - listruter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på ny og eldre rute da?

Har ikke du en nyere en 86 mod? Eller ser det bare slik ut på luftinntaket?

bilen er en 88mod..

har er de rutene jeg hadde å velge mellom hos glassmesteren;)

Frontrute , 78-90, Grønn

Frontrute , 78-90, Grønn m/blå kant

Frontrute , 91-94, Grønn m/blå kant

Frontrute , 75-77, Klar

Frontrute , 75-77, Grønn m/blå kant

Frontrute , El.oppvarmet 75-90, Grønn m/blå kant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du forskjellen? Ikke tenk vanlig elektrikertape nå.

jeg har INGEN anelse om hvordan denne teipen skal se ut, men det disse rutene har vært festa med, har ligna VELDIG på ruteLIM. Dette var riktignok på to -83 og en -84

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne "teipen" er brukt på alle biler før , og er ca 7mm tykk , seig sattan , som du legger på bilen rundt hele- med skjøten nede gr. tetthet. feste ruta på nytt , lr bytte - så blir ruta limt - den limen tåler jo dobbel air bag :D hehe så dyre ruteskift dåkken drive på med da.. eg byttet på min med rute og lim for 1100,- :D:D ahha

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne "teipen" er brukt på alle biler før , og er ca 7mm tykk , seig sattan , som du legger på bilen rundt hele- med skjøten nede gr. tetthet. feste ruta på nytt , lr bytte - så blir ruta limt - den limen tåler jo dobbel air bag :D hehe så dyre ruteskift dåkken drive på med da.. eg byttet på min med rute og lim for 1100,- :D:D ahha

jeg setter bilen heller bort å betaler 2k for ruteskiftingen...;) blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det like godt som bilglass folka , skifter jo et par ruter i mnd eg til vanlig så :P haha stoler ikk på andre folk med min egen bil.. hehe

joa.. sier noe der.. men jeg har ikke tid til å skifte heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider