ss242 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 De rutene er ikke limt, de er teipet. Den jævla teipen som er der, kan godt sige, men slipper pokker meg ikke tak. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 TEIP???? De 3 240rutene jeg har tatt ut har vært limt. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 venter på timen hos glassmesteren...såe ruta blir skiftet nokså snart.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ruta skal stå på klosser som skal hindre at dette skjer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ruta skal stå på klosser som skal hindre at dette skjer.... mhm.. vet det... men den har seget å har 2 stjerner på seg.. så vi skal ta det på forsikringen.. ;) venter bare på å få komme inn til time:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 TEIP???? De 3 240rutene jeg har tatt ut har vært limt. Vet du forskjellen? Ikke tenk vanlig elektrikertape nå. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Vet du forskjellen? Ikke tenk vanlig elektrikertape nå. de kaller det teip det som ruten er festet med, ja.. ;) jeg skal la glassmesteren få gjøre all jobben.. så blir det skikkelig og man har litt bedre garanti på at det holder enn om man gjør det selv.. har ikke montert limet rute før.. men har skiftet X antall gummi - listruter... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hva er forskjellen på ny og eldre rute da? Har ikke du en nyere en 86 mod? Eller ser det bare slik ut på luftinntaket? Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hva er forskjellen på ny og eldre rute da? Har ikke du en nyere en 86 mod? Eller ser det bare slik ut på luftinntaket? bilen er en 88mod.. har er de rutene jeg hadde å velge mellom hos glassmesteren;) Frontrute , 78-90, Grønn Frontrute , 78-90, Grønn m/blå kant Frontrute , 91-94, Grønn m/blå kant Frontrute , 75-77, Klar Frontrute , 75-77, Grønn m/blå kant Frontrute , El.oppvarmet 75-90, Grønn m/blå kant Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Vet du forskjellen? Ikke tenk vanlig elektrikertape nå. jeg har INGEN anelse om hvordan denne teipen skal se ut, men det disse rutene har vært festa med, har ligna VELDIG på ruteLIM. Dette var riktignok på to -83 og en -84 Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er det en tykk seig guffe, så er det teip. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 denne "teipen" er brukt på alle biler før , og er ca 7mm tykk , seig sattan , som du legger på bilen rundt hele- med skjøten nede gr. tetthet. feste ruta på nytt , lr bytte - så blir ruta limt - den limen tåler jo dobbel air bag :D hehe så dyre ruteskift dåkken drive på med da.. eg byttet på min med rute og lim for 1100,- :D:D ahha Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 denne "teipen" er brukt på alle biler før , og er ca 7mm tykk , seig sattan , som du legger på bilen rundt hele- med skjøten nede gr. tetthet. feste ruta på nytt , lr bytte - så blir ruta limt - den limen tåler jo dobbel air bag :D hehe så dyre ruteskift dåkken drive på med da.. eg byttet på min med rute og lim for 1100,- :D:D ahha jeg setter bilen heller bort å betaler 2k for ruteskiftingen...;) blah Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 gjør det like godt som bilglass folka , skifter jo et par ruter i mnd eg til vanlig så :P haha stoler ikk på andre folk med min egen bil.. hehe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 gjør det like godt som bilglass folka , skifter jo et par ruter i mnd eg til vanlig så :P haha stoler ikk på andre folk med min egen bil.. hehe joa.. sier noe der.. men jeg har ikke tid til å skifte heller.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg