Volvo740Turbo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 matpause kalles det :D så kan du kjøre heim etter jobb :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 denne "teipen" er brukt på alle biler før , og er ca 7mm tykk , seig sattan , som du legger på bilen rundt hele- med skjøten nede gr. tetthet. feste ruta på nytt , lr bytte - så blir ruta limt - den limen tåler jo dobbel air bag :D hehe så dyre ruteskift dåkken drive på med da.. eg byttet på min med rute og lim for 1100,- :D:D ahha Er det ikke kun Volvo og Mercedes som har brukt denne metoden? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 nei , mener det har blitt brukt på veeeeldi mangen biler før min tid.. :P Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Ok, kanskje bare de som har brukt det i "nyere" tid da. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 da er frontruten blitt skiftet.. de sa de gamle rutene i volvo ble teipet fast, men det har de sluttet med, så nå brukes det et spesielt lim som de limer rutene fast.. jeg fikk 91-mod ruta for litt tillegg i prisen men det var verd det.. :D JA, den sota ruta er fjernet.. *skal ha lysere soting hele veien*;) også er list langs takrenna fjernet.. *skal evt montere sort list* Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Nice, mye bedre enn gamle chromefaen, mye bedre passform i hjørnene nede også. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Nice, mye bedre enn gamle chromefaen, mye bedre passform i hjørnene nede også. mhm.. likte det mye bedre nå.. også ble det ikke mere sus inni bilen.. *det var jo så mye glippe at man kunne stikke fingrene ut i nerkant av ruta :S Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 send felgene dine til meg ,trenger de til stv'en... ble pen nå må jeg si... er enig i at nye ruten er penere enn den gamle (altså lista....) Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 send felgene dine til meg ,trenger de til stv'en... ble pen nå må jeg si... er enig i at nye ruten er penere enn den gamle (altså lista....) jeg har 4 phonix felger liggende som jeg ikke kommer ti å bruke selv.. pm hvis interesse..blah Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg