Gå til innhold

frontruten har seget ned.. !!

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne "teipen" er brukt på alle biler før , og er ca 7mm tykk , seig sattan , som du legger på bilen rundt hele- med skjøten nede gr. tetthet. feste ruta på nytt , lr bytte - så blir ruta limt - den limen tåler jo dobbel air bag :D hehe så dyre ruteskift dåkken drive på med da.. eg byttet på min med rute og lim for 1100,- :D:D ahha

Er det ikke kun Volvo og Mercedes som har brukt denne metoden?

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

da er frontruten blitt skiftet..

de sa de gamle rutene i volvo ble teipet fast, men det har de sluttet med, så nå brukes det et spesielt lim som de limer rutene fast..

jeg fikk 91-mod ruta for litt tillegg i prisen men det var verd det.. :D

nylistp240.jpg

JA, den sota ruta er fjernet.. *skal ha lysere soting hele veien*;)

også er list langs takrenna fjernet.. *skal evt montere sort list*

nylistp2403.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, mye bedre enn gamle chromefaen, mye bedre passform i hjørnene nede også.

mhm.. likte det mye bedre nå.. også ble det ikke mere sus inni bilen.. *det var jo så mye glippe at man kunne stikke fingrene ut i nerkant av ruta :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send felgene dine til meg ,trenger de til stv'en...

ble pen nå må jeg si... er enig i at nye ruten er penere enn den gamle (altså lista....)

jeg har 4 phonix felger liggende som jeg ikke kommer ti å bruke selv.. pm hvis interesse..blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider