funkes Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by pahf Den var DIGG,mener det var deg jeg så i tr.heim sist fredag? Gjort noe me den da? Kan godt være det ja..hvis det var om natta! Har ikke gjort noe særlig...men det blir litt senere i sommer :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Ja var på nattestid en gang kommer ikke på det helt :) Men fin er den alikavel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Er det bare meg, eller ser fronten skikkelig skjev ut på bildet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Mazdaharry Er det bare meg, eller ser fronten skikkelig skjev ut på bildet?? Det virker som noe har skjedd på venstre side (forfra). Lykten, blinklyset og støtfangeren ser ikke ut til å sitte riktig på plass. Kan hende det gir inntrykk av at bilen er skjev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Skam deg Funkes.... Motorvask ? Hørt om det ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Du stod ikke tilfeldigvis parkert på parkeringsplassen forran Liertoppen i dag? Hvis du så til venstre, så stod det en Suzuki Baleno... det var min (Okey, morra mi sin da) :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Det virker som noe har skjedd på venstre side (forfra). Lykten, blinklyset og støtfangeren ser ikke ut til å sitte riktig på plass. Kan hende det gir inntrykk av at bilen er skjev. Sorry mac...alt sitter der det skal. Er nok bare bildet :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Loppa Skam deg Funkes.... Motorvask ? Hørt om det ? :D Nei... :D Motor rommet er faktisk ikke såå skittete egentlig. Men seff, kunne vært renere :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Laaars Du stod ikke tilfeldigvis parkert på parkeringsplassen forran Liertoppen i dag? Hvis du så til venstre, så stod det en Suzuki Baleno... det var min (Okey, morra mi sin da) :D Jeg bor i Trondheim hehe Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Jeg kunne sverga på at det var den samme bilen. Samme rødfarge, samme scoop... jaja, det finnes vel flere. Jeg prøvde å se etter denne signaturen inni, men jeg så ikke no Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Loppa Skam deg Funkes.... Motorvask ? Hørt om det ? :D samme jeg skulle si :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Laaars Jeg kunne sverga på at det var den samme bilen. Samme rødfarge, samme scoop... jaja, det finnes vel flere. Jeg prøvde å se etter denne signaturen inni, men jeg så ikke no i og med at funkes sin celica er dønn original (utenom felgene) så er det vel stor sannsynlighet for at det fins flere i landet,ja... :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Denne som jeg så hadde noen digre OZ felger... muligens det var OZ Superleggera... men jeg husker ikke åssen felger han karen her i forumet hadde Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 hmm...hvis du kikker på bildene av bilen,som funkes la ut(i begynnelsen av denne tråden),så ser du jo åssen felger han har.... :) men,jaja... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Man ser vel forskjellen på Gt-four og Gt-four Sainz edition på scoopet på panseret, gjør man ikke? Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg