ballemann Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 har fått svar nok på spm mitt :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 mm, nå kommer det enda en n00b i trafikken snart, men først må jeg jo ta teoriprøven, hva er det viktig å kunne? og hva bør det leses ekstra på? mvh ballenabb Hehe. Sier ikke det seg selv? Du bør lese på alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 når du går inn i rommet, sett deg ned foran pc'en - og bruk hue. teoriprøven er ikke så vanskelig om du leser litt på forhånd og i tillegg bruker den finurlige klumpen du fikk da du blei født:) PS: søkefunksjonen kan også gi deg en del svar. da det dukker opp de samme trådene her inne hver vår Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hele boka.... les om lover å alt! jeg fikk spørsmål om 2 forskjellige lover og om veimerking/vikeplikt i sverige og danmark... Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Cathan : jeg vet jo det, har skumlest hele boka, men så spurte jeg jo om det var noe man burde lese ekstra på :P f.eks... Er det vanlig å få masse spm om vikeplikt liksom? :) vet jo at man må bruke hue :P men alle kompisene mine strøk første gangen, og noen opptil flere ganger :P og jeg gidder ikke bruke drit my pæng og tid på en jævla prøve :P takk mvh :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Skal gi det et godt tips: Om du har veien til førerkortet cd`n, så ta prøven de har der, for å kartlegge hva du kan godt, og hva du er mindre god på, så leser du mer på det du er mindre god på. Dette gjorde jeg, og det gikk finfint! (på 2. forsøk) Det varierer fra prøve til prøve hva du får spørsmål om. Jeg f.eks, fikk masse vikeplikt, men ingen lover, osv osv. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Les boka perm til perm 2-3 ganger. så går det fint. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 bestod prøven i forrige uke, de eneste uventede spørsmålene jeg fikk var om vikeplikt oppmerking i sverige og danmark :S også var det noen spørsmål angående tilhenger. var ikke så vanskelig egentlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hmm okei, da satser jeg bare på at jeg kan alt :P oppmerking i danmark og sverige? står det noe om det i teoriboken? :S Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corepower Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg ville satset på å ta endel prøver på nett som faktisk er litt vanskelige. Men ikke slike som teoriproven.no o.s.v Klarte meg helt fint med 17 feil på den gamle prøven etter å ha kun lest en liten bok på 60-70 sider og sett litt på nett. Fikk mange oppgaver som lignet veldig på de som var på nett. Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 leste boka engang, og tok noen prøver på nett, jeg strøk den første prøva med 40 feil. Lønner seg IKKE å ta de på nettet, for mye av det er feil! Leste boka enda en gang til, og når jeg satt meg ned å så spørsmålene, så tenkte jeg godt igjennom hvert enkelt spørsmål, og siden mange av spørsmålene er litt dumme, så tenkte jeg akkurat som en fra statens vegvesen tenker..fikk 7 feil og bestod med glans da. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 les på vikeplikt!!! det var hvertfall min svakhet:P Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Tok nettopp selv en slik prøve og fikk et godt tips av kjørelæreren; Les spørsmålet først og finn ut hva det spørres etter før du ser på alternativene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Da jeg prøvde, og strøk, fikk jeg beskjed om å lese mer på vikeplikt. Det var der de fleste hadde feil.. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 mm, nå kommer det enda en n00b i trafikken snart, men først må jeg jo ta teoriprøven, hva er det viktig å kunne? og hva bør det leses ekstra på? mvh ballenabb Det anbefales å lese hele boka, sånn at du faktisk ikke blir en n00b lengre. Da overlever kanskje både du, og resten av trafikantene :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg