tazie Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Spørsmålet er da som følger; Kan man brokoble forsterkeren i en helt vanlig cd-spiller slik som man kan på en frittstående forsterker? hehe.. Spilleren jeg tenker på er en pioneer deh-p70bt. takker for svar! Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 eehhm.. har vell aldri hørt om at det går ann. Er vel uansett litt risikabelt å prøve ut. Tipper at evt garanti på spilleren går ut vinduet hvis det går ann å trikse til.. Høres ikke ut som verdens beste plan uansett om det er fysisk mulig.. Ikke vet jeg. Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 heh nei.. syns ikke det høres så bra ut jeg heller.. derfor spurte jeg her! :P Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvorfor ville du prøve da? For å slippe forsterker? Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 nja.. skal ha en forsterker til til fronsettet mitt.. men må bare vente litt med den.. så på det som en midlertidlig løsning.. hehe Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Nei, spilleren vil ikke takle det. Med mindre den mot all formodning er oppgitt til å kunne brokobles. Du halverer den indre motstanden når du brokobler en forsterker, og det vil som sagt ikke forsterkeren i CD-spilleren takle med mindre den er beregnet for det. Hvis du har et komponentsett kan du koble diskanten på rear og mellomtonen på front... ? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Nei, spilleren vil ikke takle det. Med mindre den mot all formodning er oppgitt til å kunne brokobles. Du halverer den indre motstanden når du brokobler en forsterker, og det vil som sagt ikke forsterkeren i CD-spilleren takle med mindre den er beregnet for det. Hvis du har et komponentsett kan du koble diskanten på rear og mellomtonen på front... ? dvs. at det går ann hvis man har rett motstand? hvis man da har element som har en motstand på 8 ohm så går det da ann og brokoble? er det det du mener? just wondering Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Er noen Pioneer spillere som er beregnet på dette, men akkurat modellen din er jeg usikker på. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Er vel et problem med varme også? Vil ikke forsterkeren i cd-spilleren bli enda varmere? Mener å ha hørt om dette før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 har faktisk hørt om folk som har gjort det, men dem har koblet en 12" til "rear" helt sykt gjort, men funket. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hehe.. hørtes såpass risky ut, at jeg tror jeg lar vær! :P Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg