slitenvolvo Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvordan kommer jeg meg til oljeseparator-boksen på en b230e? Må innsuget av eller er det noen lure måter å komme til? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvordan kommer jeg meg til oljeseparator-boksen på en b230e? Må innsuget av eller er det noen lure måter å komme til? trur det kan være vanskelig, men ikke umulig. Luft-kanalen kommer vel unnenifra og inn i innsuget på E-motoren, kun den som gjør det trangt. Ellers skal det akkurat være nok plass til å ta den ut uten å ta av innsuget, men tar du vekk innsuget blir jobben mye enklere. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Blir jo fort noen kr i pakninger for å reingjøre den lille boksen... Får prøve å fjerne luft-slangen, takk for tipset. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg