buskmann Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg skal kjøre Oslo-Charlottenberg, bør jeg kjøre riksvei 2 (eller er det 3?) til Kongsvinger, eller riksvei 22 om Setskog? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 http://www.viamichelin.com Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg pleier å ta over Setskog og den veien.. Tar ikke all verdens med tid, mye svinger, og du passerer Norges høyeste tre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 skal dere igjennom setskog,kan dere vel ta en tur innom høland?verdens navle.*kremt* Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg