Gå til innhold

Supersport Høydejusterbart Front og bak,

Ranger emnet

G.T.I

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Fjærbeinslager bør byttes samtidig.

Sjekk også opphengskuler og endeledd.

Det er alt som bør byttes?

Bør man ha fjærklemmer?

Er det den mutter'n som man trenger bitema verktøy som bør byttes, eller er det den første mutter'n i toppen framme?

Jeg ser at boltene som sitter i bånn på demper'ne er jævlig rusta, så de bør nok byttes. Hva skal jeg spørre etter hos møller?

Håper noen orker å svare, for detta trenger jeg hjelp på. hehe

- 00 Audi A4

- 86 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål til bare, hehe.

Jeg har nettopp hatt bilen på eu-kontroll på et verksted. Fikk ikke bilen godkjent pga dårlige bakdempere.

Det jeg lurer på er om jeg først må ta firehjulskontroll og justering av lys. Og så vise bilen hos biltilsynet for å få senkesettet godkjent i vognkortet. Deretter vise bilen på verkstedet jeg hadde eu-kontrollen for å få den eu-godkjent.

Noen som har noen mening om dette?

- 00 Audi A4

- 86 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si att det lønner seg ikke å kjøpe senkesett i 5000,- klassen. Har tre kompiser som har det og det er ubrukelig og farlig å kjøre med. Kommer du over en liten kul så føles det ut som om du kjører over fem til etterpå. Du får sånn sinnsykt stiv spretting av de! Kjøp Kw var 1 el 2. Da er det bare en stiv bomb også har du marktrykk under hjula med engang istedenfor de billige som sikkert er greie nok, men jeg hadde aldri tørt å kjørt skikkelig fort i svinger og lignende med tanke på å "sprette" av veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider