Thjoms Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 tenker på å lage et rom til forsterkerne mine,med en luke med plexiglass over.. så håper noen av dere vet hvor jeg kan skaffe det:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bården Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 har letet etter det jeg og... eneste platen jeg har fått tak i er fra en vindskjerm til en båt som naboen skulle kaste :D sotet og greier... litt tøft... ligger over forsterkerne i "ekstradekk" rommet i bagasjerommet i stationwagonen :D eneste plassen jeg har sett det er på clas-ohlson... men tror de bare selger ganske tynne plater... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvorfor plexi? Glass er mye mer ripebestandig og billigere. Og ikke minst lettere å få tak i!:thumb Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvorfor plexi?Glass er mye mer ripebestandig og billigere. Og ikke minst lettere å få tak i!:thumb Mvh Dag Johansen Men dog ikke så lett å jobbe med. Plexiplata kan jo skjæres ut med stikksag, det tror jeg ikke lar seg gjøre med vanlig glass. desutten kan glass fort sprekke å knuses om man slenger inn en koffert i bagasjen. Fikk ikke en ripe heller på plexiplata jeg brukte i bagasjen på min civic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvorfor plexi?Glass er mye mer ripebestandig og billigere. Og ikke minst lettere å få tak i!:thumb Mvh Dag Johansen Men dog ikke så lett å jobbe med. Plexiplata kan jo skjæres ut med stikksag, det tror jeg ikke lar seg gjøre med vanlig glass. desutten kan glass fort sprekke å knuses om man slenger inn en koffert i bagasjen. Fikk ikke en ripe heller på plexiplata jeg brukte i bagasjen på min civic. Byggmaker og ellers byggforhandlere har garantert plexi, og om ikke skaffer de helt sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Skulle sagt fra litt før ;) hehe Ryddet et lager i sist uke. Forsvant veldigt mye plexiglass i kontaineren der :p endel av de var også helt ubrukte. Tokk bare med et par stykk. Det ene ga jeg vekk og det andre skal jeg ha selv. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg anbefaller å bestille herdet glass med riktig mål Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Har hørt flere nevne dette med "ekte" glass isteden for... Kan forstå hva de mener.. Men om man ikke kjører en sedan ville jeg ungått det... Hvis man er i en ulykke så kan ekte glass bli livsfarlig...(!) Kan være at jeg er mer hårsår enn andre når det gjelder trafikksikkerhet, slikt kommer gjerne etter trafikkulykker...(?) Men man får gjøre som man vil... Jeg ser også argumentet at plexien fort blir ripete.. For det gjør den(!) - hvis man har litt harde/skarpe kanter på det man slenger over... Dette er på en måte valget man må ta... Hehe... Søkte opp på gulesider for deg.. Her er det bare å begynne å ringe.. Start med å velge ut landsdel og grip telefonen.. ;) http://www.gulesider.no/gsi/search.do?sort=1&mode=&linje=1&drill=&tel=&spraak=1&navSort=0&origin=yellow&firma=glassmester&x=0&y=0 Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 har stasjonsvogn ja Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg