ThomasR Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg vurderer å sette på en effektpotte på e30 min, men har noen spørsmål først. hva er kulest på en e30 av DTM potte eller 4" "jappsepotte"? vill det bli mere lyd ved bare å bytte bakre potta? eller burde jeg bytte ut mer? med tanke på at jeg vill jo ikke få noe mer effekt uten å bytte grenrør uansett. noen som har noen bilder av e30 med DTM eller 4"?? takker for svar :smilbmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 har dtm-potte på min og det bråker ganske bra, for å si det sånn. vurderer å bytte til effektanlegg eller noe lignende fordi lyden blir ganske "ukontrolert". låter jævla fint over 3000 rpm, men blir litt for bråkete for min del under 3000 rpm. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 her er dtm de er 3" ville ikke hatt noen japse potte i hvertfall her er også dtm. 3" det også Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 tror det blir en DTM potte på meg nå... syns det ser best ut på bimmern ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 er dmt som er vinner på e30. ser bare jalla ut med 5" japsepotte. bråker minst like mye også:D Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 personlig syns jeg 6'er lyden blir penere når man har ett rør fra manifold og bak, i stede for 2 separate. hvilken sluttende du har på potta må jo du finne ut selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 personlig syns jeg 6'er lyden blir penere når man har ett rør fra manifold og bak, i stede for 2 separate... hva mener du med det? på min så er detr bare et eksosrør:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 det er fordi du har 320, på 325 så går det 2 rør hele veien og bak til bakpotta. Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 er det ikke DTM endestussen som samler paa regn og ruster? idet de peker oppover. har en kompis som monterte BMW Z1 eksos paa sin e30, der ble det MYE lyd... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 på min dtm-potte er det små hull der røra blir vanrett igjen. så vannet kan renne ut der.. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 på min dtm-potte er det små hull der røra blir vanrett igjen. så vannet kan renne ut der.. saa de kommer med hull i eksosen originalt? :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 jeg har ikke sånne hull som vannet renner ut av. men det er jo i rustfritt disse enderørene så det ruster ikke. vannet blir jo blåst ut med en gang du starter bilen i såfall Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.