Joachim Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Fangerne får du hos Norsk bildelsenter, som jeg anefaler å hente selv, siden de blir tunge og dyrt i frakt.. Vi bruker ikke mer en 40-50 min uansett.. Mulig bilextra kan bestille lakk, men er nok best å gå til ett lakkverksted.. Tar House Of Kolor imot sånne bestillinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 BilXtra i Lillestrøm har visst egen lakk-avdeling, men man må jo værra god til å lakke kanskje da :S Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Nei, er ikke noen utfordring med mindre du skal ha hele lakkert.. Skal du beholde 2 delt, så er det ikke mer en en bredde på 5 cm ellernoe.. Kan evt gjøre det for deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 mater jo isåfall på med hele fangeren. nei joachim, vi får sjekke ut pristilbud om begge lakker der :P Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 litt bumping, men noen som har peil på hvordan man får av innsida av døra? dørtrekket liksom. må jo eventuelt ta av vindusheiseren og håndtaket osv, hvordan gjør man dette? på forhånd takk Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Du tar en skrutrekker, popper av den ytre plastikken på vindussveiva, så er det en skrue under der som du skrur ut. Ca samme prosedyre på dørhåndtaket, bare med to skruer. Så skrur du ut låseknotten oppe ved vindu, og drar av dørtrekket, for da tror jeg bare den er sitter fast i små plastknotter.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 sitter også 2 skruer i framkant og 2 i bakkant på dørtrekket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 okey da har det blitt gjort litt med golfen igjen. har gjort litt opprettingsarbeid, pussa rust og lakka. resultatet ble knall :) Nå lurer jeg bare på om noen veit om hvite\rød baklamper selges billigere enn 1000,- noe sted (evt noen som skal selge??), og innsatsfilter til 1,8l 90hk 91mod noe sted? har funnet , men da kostet det 800,- .. er det prisen man skal betale for gromlyd? :( hehe Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 green filter du lurer på? hmm...90 modelen har vel av lang luftfilter boks den? samme som 8v gti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 har den avlange boksen ja, rektangelforma. green, k&n, det spiller ingen rolle så lenge det er skikkelig vare. ikke no universalt til 200,- liksom. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvordan er det med lakkeringa av 90fangere? hva slags grunnarbeid må gjøres for at lakken skal feste seg skikkelig? Ettersom jeg ikke er noen lakkerer er jeg litt avhengig av råd fra dere, på forhånd takk :D P.S. bare nedre del som skal lakkeres. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 puss den ned med grovt papir, så litt finere, så enda litt finere, så dritfint, så grunner du, så lakker du, så lakker du klarlakk. Og kanskje klarlakk igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 klarlakk når det ikke er metallic lakk på bilen ? han på vw sa iallefall at det ikke var det når jeg ringte og hørte om det.. oppga lakkoden osv.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 De fleste biler har vel det? Skal vel beskytte lakken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 gratulerer med ny bil.. Nesten... jeg hadde lagt ifra meg 90-fanger planene.. satt meg i solveggen og polert listene på de fangerene du har jeg, blanke blinklys, seeeeenking og de felgene du har på bildet, men ikke større enn 15".. heller "breiere".. Men det er min mening. det blir moro å følge med på tråden og se fremgangen.. så da er det bare ut i garasjen å jobbe.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg