Gå til innhold

vw-vegards '91 Golf

Ranger emnet

vw-vegard

Anbefalte innlegg

Fangerne får du hos Norsk bildelsenter, som jeg anefaler å hente selv, siden de blir tunge og dyrt i frakt.. Vi bruker ikke mer en 40-50 min uansett..

Mulig bilextra kan bestille lakk, men er nok best å gå til ett lakkverksted..

Tar House Of Kolor imot sånne bestillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du tar en skrutrekker, popper av den ytre plastikken på vindussveiva, så er det en skrue under der som du skrur ut. Ca samme prosedyre på dørhåndtaket, bare med to skruer. Så skrur du ut låseknotten oppe ved vindu, og drar av dørtrekket, for da tror jeg bare den er sitter fast i små plastknotter..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

okey da har det blitt gjort litt med golfen igjen. har gjort litt opprettingsarbeid, pussa rust og lakka. resultatet ble knall :)

Nå lurer jeg bare på om noen veit om hvite\rød baklamper selges billigere enn 1000,- noe sted (evt noen som skal selge??), og innsatsfilter til 1,8l 90hk 91mod noe sted? har funnet , men da kostet det 800,- .. er det prisen man skal betale for gromlyd? :( hehe

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny bil..

golf2-drommen.jpg

Nesten... jeg hadde lagt ifra meg 90-fanger planene.. satt meg i solveggen og polert listene på de fangerene du har jeg, blanke blinklys, seeeeenking og de felgene du har på bildet, men ikke større enn 15".. heller "breiere"..

Men det er min mening. det blir moro å følge med på tråden og se fremgangen.. så da er det bare ut i garasjen å jobbe..

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider