AleksanderR Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Bilder av "titusenersgrillen"? Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Det er vel en grill som har "titusen" riller, i forold til en litt senere modell som hadde 4.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Er vel 7 riller tror jeg (alt for mange i hvert fall). Se på bildet eiriksmil la ut av en old school" (original) Golf på forrige side. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Er vel 7 riller tror jeg (alt for mange i hvert fall). Se på bildet eiriksmil la ut av en old school" (original) Golf på forrige side. Er vel ikke for mange riller på den "oldschool" grillen. Syntes det ser helt greit ut jeg, passer i alle fall godt med de gamle typen fangere. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Listene på sidene er limt frem til 1987 modellen, etter det ble de festet med klips(?) i hull langs karosseriet. Listene ble da også breiere. Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ah, er vel sånne flere steder på bilen, sånne klips.. tror jeg skjønte hva du mente ja, takker :) Hvilke butikker selger breie 15tommere ? jeg fikk høre at sharif ikke selger sånne type felger? må man ut med en betydelig sum for å få tak i noen fete? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Prøv f.eks. http://www.dubmeister.co.uk, ebay.de om du vil ha noen fete "tyske" felger. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 går f.eks disse på bilen? var 15", 6,5" breie så vidt jeg skjønte , et 33 og boltsirkel 100mm fyren på ebay skal ha 200 euro for dem, det budet ligger på nå.. ser at det er utrolig mange felger som selges billig på ebay også så.. mange muligheter:) edit; fant noen felger på dubmeister også.. litt bbs look-a-like, men fete iallefall.. de var tidligere nevnt i tråden her og.. de kommer ikke før i juli, men hakke penger til felger før da heller så. de var 7,5" , et 25 og 4x100mm boltsirkel. de kosta ikke mer enn 99£ per hjørne, relativt rimelig, men må jo ha dekk i tillegg.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 går f.eks disse på bilen? de var 7,5" , et 25 og 4x100mm boltsirkel. de kosta ikke mer enn 99£ per hjørne, relativt rimelig, men må jo ha dekk i tillegg.. Dekk kjøper du hos shariff. Så lenge du skal gå for Coilovers så trenger du kanskje 5mm spacere forran. trenger i alle fall det på 8x15 et.25. kan hende du slipper unna, blir i alle fall minimalt med modifisering av skjermene. Er jo så klart alltids en fordell å brette inn skjermkanten for å forhindre subbing ved mye senking. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 nytt spørsmål :D har et bilde her av et interiør hvor eier har skifta ut litt (eller har han?) forskjellige ting.. lurer på hva som er originalt her (rattet er selvsagt aftermarket) - er mattene originale? hvor kan man få tak i sånne? gromme:D - kom wolfsburg edition med den girkula, eller er det noe som har kommet i ettertid? - wolfsburg edition door-pins og vindusheisere, bare aftermarket deler, ikke originalt? ser jo disse wolfsburg edition delene overalt i nettbutikker, og tror det kunne sett bra ut med en gjennomført stil med alt i wolfsburg edition.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Vindusheisene ser da farlig orginale ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ah, uttrykte meg ikke helt klart.. tenkte på disse vindusheiserne du får kjøpt , samme med door-pins.. :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 pedalene!:) det er samme som jeg har!:P kjempe fin inni!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ja den der er strøken inni ass.. jeg kjøper nok neppe helt samme rattet, men har meeeget lyst på mattene, og gjøre om hele innsiden til wolfsburg-look.. men mye av looken er mattene, noen som vet hvor jeg kan få tak i de? :wonder Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 jeg huska jeg såg en sie på nett der de solgte MYE wolfsburg deler:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg