Gå til innhold

vw-vegards '91 Golf

Ranger emnet

vw-vegard

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sikler litt på de ats cup felga ass.. damn fete.. 4100 før shipping er ikke så verdt det heller.. siden dette er varer over 200,- er det vel kanskje toll og sånt i tillegg til shipping? eller hvordan fungerer det?

8x15 og vmax senkesettet fra eyecandyracing tenker jeg.. usikker på om det senker 60 eller 80 ?

valsing? veit du nevnte det før audifanatic, men husker ikke hvilken felgdim vi snakka om da :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gasolin.no har litt fete felger som dei kan skaffe.

ang senkesett. http://www.amp-tuning.de har senkesett. du får fk i rustfritt til under 5000kr med frakt.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vw-vegard skrev:
sikler litt på de ats cup felga ass.. damn fete.. 4100 før shipping er ikke så verdt det heller.. siden dette er varer over 200,- er det vel kanskje toll og sånt i tillegg til shipping? eller hvordan fungerer det?

8x15 og vmax senkesettet fra eyecandyracing tenker jeg.. usikker på om det senker 60 eller 80 ?

valsing? veit du nevnte det før audifanatic, men husker ikke hvilken felgdim vi snakka om da :)

blir frakt på noen kroner og ca 1500kr i toll. Er vell verdt penga. Med 8x15 Et.25 (195-45-15) så må man regne med en liten "bearbeiding" av skjermkanten forran og bak, men dette avhenger av hvor mye du senker. Vmax settet senker akkurat nok for oss vanlige dødelige;)

gasolin.no har skikkelig på tryne priser. Har du råd til felger derifra så er du heldig (i alle fall for min del)

tror det kostet 3500kr for de simpleste 8x15 felga de hadde. var i alle fall rååååådyrt.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja noen felger er sykt dyre. som nevnt over her, schmidt er jo et relativt kjent merke og de har felger i 15" dimensjon til 12-13 tusen settet.. det blir litt vel mye på en bil til 17.500kr ..

når bilen er ferdig(om den noengang blir det :)) har jeg nok brukt over 12-13k uansett, men ikke på felger.. blir litt drøyt.. takker for svarene dere har gitt foreløpig, flotte felger til flotte priser :D

hvordan er erfaringene deres med TM Tuning ? de har mye fett wolfsburg edition stuff som jeg har lyst til å få fatt i :D

edit; henrik, de felga, ats cup 8x15, blir ca 8500 ferdig levert hit til Norge.. da regna jeg med en fraktkostnad på rundt 500.. er det mye? aner ikke jeg men :) får vel visakort om et par uker nå, fyller år neste torsdag.. da kan jeg endelig bestille litt fra nettet med lønna som kommer :D

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vw-vegard skrev:
hehe ja noen felger er sykt dyre. som nevnt over her, schmidt er jo et relativt kjent merke og de har felger i 15" dimensjon til 12-13 tusen settet.. det blir litt vel mye på en bil til 17.500kr ..

når bilen er ferdig(om den noengang blir det :)) har jeg nok brukt over 12-13k uansett, men ikke på felger.. blir litt drøyt.. takker for svarene dere har gitt foreløpig, flotte felger til flotte priser :D

hvordan er erfaringene deres med TM Tuning ? de har mye fett wolfsburg edition stuff som jeg har lyst til å få fatt i :D

edit; henrik, de felga, ats cup 8x15, blir ca 8500 ferdig levert hit til Norge.. da regna jeg med en fraktkostnad på rundt 500.. er det mye? aner ikke jeg men :) får vel visakort om et par uker nå, fyller år neste torsdag.. da kan jeg endelig bestille litt fra nettet med lønna som kommer :D

Betalte vel 700kr i frakt fra danmark. Tror det er litt dyrere fra England, men er ikke sikkert. Har ikke noe erfaring med TM tuning.

Angående felga, så er det verdt å putte inn litt ekstra cash for å få bilen til å skille seg ut, men man må se ann litt hva man kan ta seg råd til også. Er jo alltids noen felger til salgs på finn.no som kan passe til Golf II, de trenger som regel bare en høyglans polering og lavprofilhjul. Dra på høggere osv, se om du kanskje finner noen gamle BBS felger fra E30. Det er jo en billig og veldig grei løsning.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det interiøret du så aner jeg ingenting om.. bare et google bilde hvor jeg prøvde å finne ut hvordan wolfsburg edition interiøret så ut.. det så neppe sånn ut fra fra fabrikk, bare en eier som har gjort litt ekstra med det det der..

@ henrik: hehe ja selvfølgelig.. litt penger legger jeg jo i dem selvfølgelig, blir nok et sted mellom 8-10 tusen.. men gidder ikke å kjøpe bare felger uten dekk for 14.000 fra utlandet også videre.. det får bli en annen bil :) spørs nok om det ikke blir de ats cup felga hvis jeg ikke finner no annet innen en måneds tid :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, måtte nok jobbe idag :( skal jobbe imorgen og , 09-16 :( jeje, blir penger av det iallefall :D

Fikk litt lønning idag. Drar vel og handler på mandag tenker jeg.. Tenkte først og fremst på rød\hvite baklamper og forhåpentligvis fangere med kromlist + grillen :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider