LaSSiss Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 gjør det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 veit ikke hvor mye den er verdt jeg?? ikke no "ulyd" i den sitti i en 245 som har vært kjørt av en gammel mann:) Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Aner ikke.. De er vel ikke sånn kjempe høye i pris men noe er det da mulig og få igjen for de!! Jeg kvitta den gamle min for 1500 spenn, angrer på att den ble borte derfor jeg ble interessert.. hadde sperre men ikke på bil også solgte jeg den!! yeeeeeeeesda!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvorfor skal alle ha truetrac? må da være bedre med powr-lock som er ei lamellsperre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Lameller blir slitt, det "gjør ikke" en truetrac... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Lameller blir slitt, det "gjør ikke" en truetrac... Men ei lamellsperre er vist bedre å kjøre med hører jeg, både skrens å på bane..! Låser ikke så brått, litt snillere liksom... Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvorfor skal alle ha truetrac? må da være bedre med powr-lock som er ei lamellsperre? truetrac er bedre til gate enn powr-lock. powr-lock er ikke en LSD. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 må vel opp å kikke en tur snart... får drøye en liten måned til jeg får lappen med å komme ten ker jeg=) Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Når i faen kommer regninga på momsen på den Truetracken DaButcher? Har ikke fått det, har bare blitt trekt fra Reider Racing... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hvis det ikke er en lsd, hva er det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg