random4k Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Heisann Jeg har bulka bakplata mi, og jeg ønsker og få skifta den. Jeg har en ny bakplate liggende. Men skjønner ikke hvordan jeg skal få opp skøtene rundt. Stefaren min sier man må bruke en slags arm som man punkter med en høy varme rundt hele plata. Når man skal ta den av, så skal man pusse de kantene inni bagasjerommet helt til de kommer av selv, det virker ikke som en så vanskelig progress akkurat. Men trenger hjelp uansett Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Gikk bra, fikk tatt av bakplata i dag. Må bare punkte rundt. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 fortell..! Skar du bare av med vinkelsliper eller hvordan gjorde du? Vanskelig å få det på igjen? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hehe. måtte kjøre sveisen på utsia, jævla vanskelig og kom til inni bagasjerommet. Så det ble vinkelsliper ja. Ble igrunn ganske bra egentlig, trives med resultat jeg. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Kan bekrefte at det ble bra! Ser jo ikke bra ut enda, slik den står nå. Dakar Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg